EdgeStarメーカーTWR125SSの使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 9
Table of Contents Table of Contents 1 Thanks and Intro 1 Important Safeguards 2 1. Specifications 3 2. Parts and Features 3 3. Operation 3 4. Troubleshooting 5 5. Limited Warranty 8 Thank you and Intro Thank you for purchasing this EdgeStar wine cooler.
IMPORTANT SAFEGUARDS When using an electrical appliance, basic precautions should always be followed, including the following: BEFORE USE, PLEASE READ AND FOLLOW ALL INSTRUCTIONS FOR THIS WINE COOLER • Do not use if the power supply co rd is damaged.
• An empty cooler can be dangerous fo r children. If disposing of the cooler remove gaskets, latches, lids and the entire door from your unused appliance, or take other action to ensur e that children cannot become trapped inside. • If your model of wine cooler is equipped with a lock, take care to keep the keys away from children.
Your wine cooler has an interior light with an on/off switch. Turn the light on or off by pressing the switch. Leveling Legs Your wine cooler is shipped with leve ling legs installed.
• Make sure the cooler is turned off and unplugged. • Remove all items. • Tape down the shelves and any other loose items within the cooler. • Shut the door and tape it closed. • Transport the cooler in a secure, upright position. • Protect the outside of the cooler wi th Styrofoam, cardboard, a blanket, etc.
Symptoms Possible causes Solutions There is a power failure. Ensure the cooler is plugged in and the power outlet has power. The wine cooler does not turn on. The cooler is not plugged in. Replace the broken fuse in your fuse box or reset the breaker.
Symptoms Possible causes Solutions Run the cooler in the appropriate ambient temperature. The room temperature is higher than the recommended ambient temperature (77°F). Minimize the number of times the door is opened. The door is being opened often.
6. Limited Warranty This EdgeStar product is warranted to be free from defective workmanship and materials for the first year follo wing the date of original purchase. Replacement parts will be supplied free of charge for the first year following the date of original purc hase.
OBTAINING WARRANTY SERVICE: Contact EdgeStar for troubleshooti ng assistance and warranty service authorization at 1-866-319-5473. Please have your order receipt available to confirm the date of purchase.
デバイスEdgeStar TWR125SSの購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
EdgeStar TWR125SSをまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはEdgeStar TWR125SSの技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。EdgeStar TWR125SSの取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。EdgeStar TWR125SSで得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
EdgeStar TWR125SSを既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はEdgeStar TWR125SSの不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、EdgeStar TWR125SSに関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちEdgeStar TWR125SSデバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。