Alcatel-Lucentメーカー5130の使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 4
Today’s mobile end users have a world of information available to them through their mob ile d evi ce. W het her t hey a re us ing c ell p hon es, s mar tph one s, or p ers ona l dat a ass ist ant s.
2 Alcatel-Lucent 5130 GMSP — Location-based social networking application for mobile devices These “pull-based” services require users to manually initiate a query. When retailers offer products or services by “pushing” advertisements or offers to end users, this information is often out of context with a user’s l ocation.
3 Alcatel-Lucent 5130 GMSP — Location-based social networking application for mobile devices client. The client-server platform is capable of supporting mass-market delivery of mobile content, as well as advanced features, such as contin- uously shifting or moving fences (e.
www.alcatel-lucent.com Alcatel, Lucent, Alcatel-Lucent and the Alcatel-Lucent logo are trademarks of Alcatel-Lucent. All other trademarks are the property of their respective owners. The information presented is subject to change without notice. Alcatel-Lucent assumes no responsibility for i nacc urac ies co ntai ned he rein .
デバイスAlcatel-Lucent 5130の購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
Alcatel-Lucent 5130をまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはAlcatel-Lucent 5130の技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。Alcatel-Lucent 5130の取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。Alcatel-Lucent 5130で得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
Alcatel-Lucent 5130を既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はAlcatel-Lucent 5130の不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、Alcatel-Lucent 5130に関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちAlcatel-Lucent 5130デバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。