Alcatel-LucentメーカーVoIP for Enterpriseの使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 6
V oIP for Enterprise Solution.
0 2 V oIP for Enterprise Solution Introduc tion Service providers are striving to create offerings that de liv er business value to their clients as a means to g r o w r e v e n u e and improve margins. That means selling m o r e t h a n b a n d w i d t h .
0 3 Alcatel-Lucent provides the applications, network operations center infrastructure, network interfaces and back - office systems to integrate with service providers infrastructure.
0 4 The Alcatel-Lucent Hosted IP PBX Service methodology consists of the following phases: Additional services capabilities available as part of the V oIP for Enterprise Solution: Premis es prof es si.
0 5 Mark et Adv antage Progr am – Mark eting and Sales Acceleration Serv ices Alcatel-Lucent has been working hand-in-hand with clients to support successful sales and mark eting campaigns that help providers meet revenue targets for new Hosted V oIP services.
www .alcat el-lucent.com Alcatel-Lucent and the Alcatel-Lucent logo are registered trademarks of Alcatel-Lucent. All other trademarks are the property of their respective owners. Alcatel-Lucent assumes no responsibility for the accuracy of the information presented, which is subject to change without notice.
デバイスAlcatel-Lucent VoIP for Enterpriseの購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
Alcatel-Lucent VoIP for Enterpriseをまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはAlcatel-Lucent VoIP for Enterpriseの技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。Alcatel-Lucent VoIP for Enterpriseの取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。Alcatel-Lucent VoIP for Enterpriseで得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
Alcatel-Lucent VoIP for Enterpriseを既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はAlcatel-Lucent VoIP for Enterpriseの不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、Alcatel-Lucent VoIP for Enterpriseに関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちAlcatel-Lucent VoIP for Enterpriseデバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。