Elite Screensメーカー091709JAの使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 13
Rev . 091709 ‐ JA www .elitescreens.com info@e l itescr ee ns.com StarBright7 Fixed Frame Projection Screen User Guid e ecex.
1 Attention: The StarBright7 screen material is composed of high quality sensitive multi-layer projection material. Please follow the pre-cauti ons below for proper care procedures and to prolong th e life of your StarBright7 . Failure to comply will result in voiding your warranty.
2 Parts List 1. Frame Parts x 6 pcs (4 top fram e pcs. + 2 side fram e pcs) 2. Tension Rods x 6 pcs (4 top/bottom rods + 2 side rods) 3.
3 Please do not tighten the screws completely, to make sure the frame piece lines up correctly . 3. Insert both corner joint connectors in to the long horizontal frame (see fig.1) 4.
4 Push Push ( fig.2) Insert the exposed ends of the joint connectors into the short (vert ical) frame and align the four corners so that they m eet at perf ect right a ngles 5.
5 **Importan t: Re ad bef ore hand ling mat erial ** The Starbright7 materia l is precisi on crafte d to perform its ro le as a hig h gai n, high cont rast fron t projection surf ace.
6 Attaching the S tarBright7 screen material to the frame (1) Step1. To prevent damage to the screen mat erial, .
7 CAUTION Please follow these instructions carefully to ensure proper maintenance and safety w ith your StarBright7 ez-Fra me Screen 1. When hanging the screen up, please make sure that no other objects such as power switches, outlets, furniture, ladder s, windows, etc.
8 Cent er Support Bar d 1. Insert the support joiner into each side of the center support bar to complete assembly.
9 Method 1 (smaller than 121" diagonal) Method 2 (larger than 121" diagonals) small wall brack ets 3 pcs Small wall bracket 5 pcs (F ig.
10 Unit: mm Model Screen Diag/Aspect Ratio Overall Width (A) View Width (A1) Overall Height (B) View Height (B1) Frame Width (C) Frame Height (D) R76H-G7 76"(16:9) 1802 1682 1066 946 60 40 R8.
11 Wa r r a n t y Policy • T wo (2) year w arranty on p art s and labor from defects in workmanship from purchase date as follows. • Each party will be responsible for one wa y shipping during the warranty ret u rn period. • DOA (Defective on Arrival): Must be reported within 7 business days of receipt.
12 Regi ster yo ur warranty at www.elitescreens.com/register.html US & Canada T ech Support & W arrant y Claim Pleas e contact us at serv ice@e litescr eens. com or call +1 877-51 1-121 1 #3 Service Europ e T ech Support & W arra nty Claim Pleas e contact us at service@elitescreens.
デバイスElite Screens 091709JAの購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
Elite Screens 091709JAをまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはElite Screens 091709JAの技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。Elite Screens 091709JAの取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。Elite Screens 091709JAで得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
Elite Screens 091709JAを既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はElite Screens 091709JAの不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、Elite Screens 091709JAに関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちElite Screens 091709JAデバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。