Elite ScreensメーカーHome2の使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 10
1 Rev.010412-AS www.elitescreens.com info@elitescreens.com Electric Mot orized Projection Screen Home 2 Ser ies User’s Guide.
2 Rev.010412-AS www.elitescreens.com info@elitescreens.com Make sure to read this user’s guide and follow th e procedure below. Caution: Th e Screen’s B lack Top Drop is alread y set to its maximu m dr op distance. Th ere is NO extr a Black Top Drop in the roller .
3 Rev.010412-AS www.elitescreens.com info@elitescreens.com Due to various installat ion environments, the instructions provided in th is user’s guide are for reference only. Please consult a professiona l installatio n company for fu rther installation and safety advice.
4 Rev.010412-AS www.elitescreens.com info@elitescreens.com Please make sure all acc essories listed below are included befor e proceeding. A. B. C. D. IR Remote RF Re mote 3 Way Wall Swit ch IR Eye Rec eiver Red+ Green- E.
5 Rev.010412-AS www.elitescreens.com info@elitescreens.com Please make sure all ite ms listed below are included before pr oceeding with the i nstallation. Please consult a professional instal ler. Elite S creens is not liable for any faul ty installations.
6 Rev.010412-AS www.elitescreens.com info@elitescreens.com 2. Slide the Extruded Hangin g Bracket (D) through the rail located bel ow the slide channel until it meets with the t op of the Bolt (B) and slightl y secure the lug-nuts located on the top & bottom of the bolt to attach the br acket.
7 Rev.010412-AS www.elitescreens.com info@elitescreens.com For additional information, please contact Elite S creens at techsupport@ elitescreens.com 1. If your screen does n ot move, please check the power supply. The scre en will understandably not move without power.
8 Rev.010412-AS www.elitescreens.com info@elitescreens.com *Measurement dim ension s are intended a s a reference only an d subject to chan ge without no tice.
9 Rev.010412-AS www.elitescreens.com info@elitescreens.com • Two (2) Year parts and lab or warranty from defects i n workmanship from purchase date as follows (except for ref urbished units as specified below).
10 Rev.010412-AS www.elitescreens.com info@elitescreens.com US & Canada Tech Support & Warran ty Claim Please contact us at ser vice@elitescreens.c om or call +1 877-5 11-1211 #3 or fax +1-5 62-926-8 433 Europe Tech Support & Wa rranty Claim Please contact us at ser vice@elitescreens.
デバイスElite Screens Home2の購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
Elite Screens Home2をまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはElite Screens Home2の技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。Elite Screens Home2の取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。Elite Screens Home2で得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
Elite Screens Home2を既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はElite Screens Home2の不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、Elite Screens Home2に関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちElite Screens Home2デバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。