Elite ScreensメーカーSpectrumの使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 10
1 Rev.010312-AS www.elitescreens.co m info@elitescree ns.com Electric Motorized Projecti on Screen Spectrum Ser ies User’s Guid e.
2 Rev.010312-AS www.elitescreens.co m info@elitescree ns.com Make sure to read this user’s guide and follow th e procedure below. Caution: Th e screen ’s Black Top Drop is alread y set to its m aximu m d rop distance. Ther e is NO extra B lack Top Drop in th e roller.
3 Rev.010312-AS www.elitescreens.co m info@elitescree ns.com Due to various installat ion environments, the instructions provided in th is user’s guide are for reference only. Please consult a professiona l installatio n company for fu rther installation and safety advice.
4 Rev.010312-AS www.elitescreens.co m info@elitescree ns.com Please make sure all acc essories below are included b efore proceeding. R ed+ Green- A. B.
5 Rev.010312-AS www.elitescreens.co m info@elitescree ns.com 3 - way W all sw itc h U P S t o p D o w n 5-12 Volt Trigger Cable Control System for Spectrum Series 1. 5-12V Trigger: The built-in 5-1 2V trigger input allows your screen to sync hronize its drop & rise with the projector’s power cycle.
6 Rev.010312-AS www.elitescreens.co m info@elitescree ns.com Optional ins tallation method using a chain t o h ang the screen from the c eiling Please consult a professional insta ller. Eli te Screens is not liable for any faulty insta llations. 1. Select the installation location for y our screen.
7 Rev.010312-AS www.elitescreens.co m info@elitescree ns.com For additional information , please contact Elite Screens at techsupport@elitescreens. com 1. If your screen does n ot move, please check the power supply. The scre en will understandably not move without power.
8 Rev.010312-AS www.elitescreens.co m info@elitescree ns.com *Measurement dim ension s are inten ded as a refer ence only an d subject to change witho ut no tice.
9 Rev.010312-AS www.elitescreens.co m info@elitescree ns.com • Two (2) Year parts and lab or warranty from defects i n workmanship from purchase date as follows (except for ref urbished units as specified below).
10 Rev.010312-AS www.elitescreens.co m info@elitescree ns.com US & Canada Tech Support & Warran ty Claim Please contact us at ser vice@elitescreens.c om or call +1 877-5 11-1211 #3 or fax +1-5 62-926-8 433 Europe Tech Support & Wa rranty Claim Please contact us at ser vice@elitescreens.
デバイスElite Screens Spectrumの購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
Elite Screens Spectrumをまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはElite Screens Spectrumの技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。Elite Screens Spectrumの取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。Elite Screens Spectrumで得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
Elite Screens Spectrumを既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はElite Screens Spectrumの不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、Elite Screens Spectrumに関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちElite Screens Spectrumデバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。