EricssonメーカーT68の使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 4
SMS Comm and List A command line consists of the application name smc; the desired function; your p hone number and your PIN. All separated with * i nsertions.
SyncML set up (Step by step guide) Go to Menu and Se lect connect - then go to Synchronization - Click sy nchronisation . You should now see ( synchro nise, server settings and sou nd. Click server settings. You shou ld see six fields. Scroll down to server user id and then click Type in your mobile n umber in internatio nal format i.
Sending contacts to applicat ion Go to phonebook then click on business cards Then click on send co ntact; you will see find Find contact you want to back up and press Send as SMS send to application number + 44 7781 489444 ( we recommend you save this nu mber as a contact .
Command List 222 Registration and subsequent topping up 223 retrieve all contacts 224 Confirm continue restore (also *yes can be used) 225 Halt restore 226 Status enquiry credit units contacts etc 227 Change of phone number notification 228 Retrieve specific cont act i.
デバイスEricsson T68の購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
Ericsson T68をまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはEricsson T68の技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。Ericsson T68の取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。Ericsson T68で得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
Ericsson T68を既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はEricsson T68の不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、Ericsson T68に関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちEricsson T68デバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。