GEメーカーAU 29878の使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 14
AU/NZ 29878 Digital Answering Machine User Guide.
2.
Getting started Thank you for purchasing your ne w GE digital answering m achine . Please record the following for your future reference: Serial Number: _____________ _______________ (found on the bot.
Battery Back-up installation In the event of a power loss, a 9-volt al kaline battery (not in cluded) will enable the answerer to retain messag es stored in memory. To install a battery: 1. Remove the battery compartment door in the bottom of the unit by loosening the screw with a Phillips screwdriver.
Connections A ustralia To Power Outlet New Zealand To Line Socket Controls and functions 5.
Recording a greeting When recording the gre eting you should be about 20cms from the u nit. Eliminate as much background noise as po ssible. The default greeting is “ Record after tone ”. 1. Prepare your greeting. Sample greeting: “ Hi, this is (use your n ame here).
7 2. To change the minutes, press and release the [ NEXT ] or [ PREVIOUS ] button until the desired setting is announ ced. 3. To store the minutes, press and release the [ STOP/SET ] button. The unit confirms the setting and enters the Rin gs to answer menu.
8 Setting the security code This setting allows you to change the se curity code used to a ccess your answerer from a remote location. The default setting is 123. 1. The unit announces, “ Security code (the current code setting) To set security code, press n ext… press s et to continue .
9 Playing messages When the message indicator flashes continuously you have receiv ed new messages. • To play messages, press and release the [ PLAY/MEMO ] button. • To stop play, press and release the [ STOP/SET ] button. • To restart the message, press and release the [ PREV IOUS ] button.
10 Remote access You can access your an swerer from any touch-tone te lephone by entering your 3-digit security code (the default securit y code is 123 – see Setting Security Co de). The remote function will not work with rota ry or pulse dialling telephones.
11 Troubleshooting Tips Problem Possible solution/cause Does not answer or answe rs on 10 th ring • Turn unit on. • Memory is full, erase some messages.
Warranty This product is warranted f or a period of 12 months from the date of purchase. In the event of equipment failure, please return this product with the proof of purchase to the store wh ere it was purchased.
13 Notice – New Zealand only This equipment may not provide for the effective hand-over of a call to another device connected to the same line. The grant of a Telepermit for any item of terminal equipment indicat es only that Telecom has accepted that the item complies with minimum condition for connection to its network.
© Copyright 2001 ATLINKS Australia Pty Limited GE is a Registered Trade Mark 14 www.atlinks.com.au Printed in China 29878 Rev 1.1.
デバイスGE AU 29878の購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
GE AU 29878をまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはGE AU 29878の技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。GE AU 29878の取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。GE AU 29878で得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
GE AU 29878を既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はGE AU 29878の不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、GE AU 29878に関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちGE AU 29878デバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。