GEメーカーZV1050の使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 12
Own e r ’ s Man ual Stainless Steel Range Hood ZV950 ZV1050.
Consumer Information Stainless Steel Hood 2 Introduction Y our new Monogram stainless steel hood makes an eloquent statement of style, convenience and kitchen planning flexibility .
3 Save time & money Before you request service, check the Problem Solver in the back of this manual. It lists causes of minor operating problems that you can correct yourself. If you need ser vice T o obtain service, see the Consumer Ser vices page in the back of this manual.
4 IMPOR T ANT SAFETY INSTRUCTIONS READ ALL INSTRUCTIONS BEFORE USING READ AND SA VE THESE INSTRUCTIONS. SAFETY PRECAUTIONS W ARNING —TO REDUCE THE RISK OF FIRE, ELECTRIC SHOCK OR INJURY TO PERSONS, OBSER VE THE FOLLOWING: A. Use this unit only in the manner intended by the manufacturer .
INSTRUCTIONS DE SÉCURITÉ IMPOR T ANTES LISEZ TOUTES LES INSTRUCTIONS A V ANT D’UTILISER VOTRE APP AREIL 5 LISEZ ET CONSER VEZ CES INSTRUCTIONS. PRÉCAUTIONS EN MA TIÈRE DE SÉCURITÉ A VER TISSEMENT — POUR RÉDUIRE LE RISQUE D’INCENDIE, DE SECOUSSE ÉLECTRIQUE OU DE BLESSURE CORPORELLE, OBSERVEZ LES PRÉCAUTIONS SUIV ANTES : A.
6 Controls and Features Stainless Steel Hood Controls NOTE: Avoid using food products that produce flames under the range hood. 1 ON/OFF . It remembers the last fan speed used. (Four speed fan.) 2 Lowers the speed. 3 Increases the speed. 4 Highest speed “instant on” BOOST .
7 Care and Cleaning Stainless Steel Hood For your safety Pour votre securité Before servicing or cleaning unit, switch power off at service panel and lock the ser vice disconnecting means to prevent power from being switched on accidentally .
8 The Problem Solver Stainless Steel Hood Questions? Use this problem solver! PROBLEM POSSIBLE CAUSE F AN DOES NOT • A fuse may be blown or a circuit breaker tripped. Replace fuse or OPERA TE WHEN reset circuit breaker . THE SWITCH IS ON F AN FAILS TO • Fan blade striking the hood shell.
9 With the purchase of your new Monogram appliance, receive the assurance that if you ever need infor mation or assistance from GE, we’ll be there. All you have to do is call—toll- free! GE Answer Center ® 800.626.2000 Whatever your question about any Monogram major appliance, GE Answer Center ® information service is available to help.
10 YOUR MONOGRAM HOOD W ARRANTY Staple sales slip or cancelled check here. Pr oof of original purchase date is needed to obtain ser vice under war ranty .
11 General Electric Company W ar ranty Registration Depar tment P .O. Box 32150 Louisville, KY 40232-2150 Place 1st Class Letter Stamp Here GE Appliances Consumer Pr oduct Ownership R egistration Impo.
Consumer Pr oduct Ownership R egistration Dear Customer: Thank you for purchasing our product and thank you for placing your confidence in us. W e are proud to have you as a customer! Follow these three steps to pr otect your new appliance investment: 1 Complete and mail your Consumer Product Ownership Registration today .
デバイスGE ZV1050の購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
GE ZV1050をまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはGE ZV1050の技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。GE ZV1050の取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。GE ZV1050で得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
GE ZV1050を既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はGE ZV1050の不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、GE ZV1050に関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちGE ZV1050デバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。