GEメーカーZV900の使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 16
Own e r ’ s Man ual 36 ″ Glass Canopy Chimney V ent Hood ZV900 ZV925.
Consumer Information Glass Canopy Hood 2 Introduction Y our new Monogram glass canopy hood makes an eloquent statement of style and design. Whether you chose it for its purity of design, assiduous att.
3 Save time & money Before you request ser vice, check the Problem Solver in the back of this manual. It lists causes of minor operating problems that you can correct yourself. If you need ser vice T o obtain ser vice, see the Consumer Services page in the back of this manual.
4 IMP ORT ANT SAFE T Y INSTRUCTIONS RE AD ALL INSTRUCTIONS BEFORE USING RE AD AND SA VE THESE INSTRUCTIONS . SAFET Y PRECA UTIONS W ARNING —TO REDUCE THE RISK OF FIRE, ELECTRIC SHOCK OR INJURY TO PERSONS , OBSERVE THE FOLLOWING: A. Use this unit only in the manner intended by the manufacturer .
LISEZ E T C ONSERVEZ CES INSTRUCTIONS . INSTRUCTIONS DE SÉCURITÉ IMP OR T ANTES LISEZ T OUTES LES INSTRUCTIONS A V ANT D’UTILISER VO TRE APP AREIL PRÉCA UTIONS EN MA TIÈRE DE SÉCURITÉ A VERTISSEMENT : POUR RÉDUIRE LE RISQUE D’INCENDIE, DE SECOUSSE ÉLECTRIQUE OU DE BLESSURE CORPORELLE, OBSERVEZ LES PRÉCAUTIONS SUIV ANTES : A.
6 - LIGHT + - F AN+ Controls and Features Glass Canopy Hood Controls NOTE: Av oid using food products that produce flames under the range hood. 1 POWER ON/OFF . Press to activate (turn on)/deactivate (turn off ) the control buttons. When the buttons are active (turned on), their outer rings will be illuminated.
If the model is not vented to the outside, the air will be recirculated through a disposable charcoal filter that helps remove smoke and odors. The charcoal filter should be replaced when it is noticeably dir ty or discolored (usually after 6 to 12 months, depending on hood usage).
8 Light bulbs T o change the light bulbs: 1. Remove the inner lamp lens cover by inser ting a small flat blade screwdriver into each of the three slots and gently prying it free. NOTE: Do not remove the outer trim ring (lamp assembly). 2. Grasp the bulb and pull it straight out .
9 Questions? Use this problem solver! PROBLEM POSSIBLE CAUSE F AN AUT OMA TICALL Y • The Sensor feature will automatically turn the fan on at the TURNS ON AND CAN MED setting and the display will show AUT O MODE ON if cooking NOT BE TURNED OFF temperatures become too hot .
10 Notes Glass Canopy Hood.
11 Notes Glass Canopy Hood.
12 Notes Glass Canopy Hood.
13 With the purchase of your new Monogram appliance, receiv e the assurance that if you ever need information or assistance from GE, we’ll be there. All you have t o do is call— toll-free! GE Answer Center ® 800.626.2000 Whatever your question about any Monogram major appliance, GE Answer Center ® information service is available to help.
14 Warranty Glass Canopy Hood YOUR MONOGRAM HOOD W ARRANT Y Staple sales slip or cancelled check here. Proof of original purchase dat e is needed t o obtain ser vice under warranty.
15 General Electric Company Warranty Registration Depar tment P . O. Box 32150 Louisville, KY 40232-2150 Place 1st Class Letter Stamp Here GE Appliances Consumer Pr oduct Ownership R egistration Impor.
Consumer Pr oduct Ownership Registration Dear Customer : Thank you for purchasing our product and thank you for placing your confidence in us. We are proud to have you as a customer! Follow these three st eps to protect your new appliance investment: 1 Complete and mail your Consumer Product Ownership Registration today.
デバイスGE ZV900の購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
GE ZV900をまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはGE ZV900の技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。GE ZV900の取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。GE ZV900で得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
GE ZV900を既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はGE ZV900の不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、GE ZV900に関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちGE ZV900デバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。