iHomeメーカーiP99の使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 14
Model iP99 The Home System For Your iPhone ® or iPod ®.
Table of Contents Caution Information ........................................................................................................................................................ 1 Quick Start ..............................................
1 CAUTION: TO REDUCE THE RISK OF ELECTRIC SHOCK, DO NOT REMOVE COVER (OR BACK). NO USER-SERVICEABLE P ARTS INSIDE. REFER SER VICING TO QUALIFIED SERVICE PERSONNEL. W ARNING: TO REDUCE THE RISK OF FIRE OR ELECTRIC SHOCK, DO NOT EXPOSE THIS APPLIANCE TO RAIN OR MOISTURE.
iP99 quick start 2 Attach A C adaptor cable to jack on back of the iP99 and plug the other end into a working wall socket. Snap AM antenna into pro vided stand , then plug antenna cable into socket on back of iP99. Move ant enna 12” away . Press the Radio button as needed to select AM/FM band.
3 Controls and Indicators iP99 display Rear Panel Top Panel Alarm 1, Alarm 2 Indicators Battery Low Indicator T ime Display PM Indicator Sleep Indicator Radio/Alarm T ime/iPod/Date Display SRS WOW Ind.
4 Using the iP99 Connect iP99 to Power Source Plug the AC adaptor cable into the AC Adaptor Jack and the other end into a standard 120 V AC wall socket. Adaptor must be plugged in to operate. The iP99 does not operate on batteries . Setting the Clock a) Press and hold the T ime Zone Button until the display flashes.
5 Install/Replace Backup Battery The iP99 uses a backup battery system to provide continuous alarm operation and clock settings in the event of a power failure. If the Battery Low Icon located on the right of the display is on, it is time to replace the backup batteries.
6 Installing/Replacing the Remote Control Battery The remote control battery is already installed at the factory. When the remote control stops operating or its range seems reduced, it is time to replace the battery with a new one. 1. The battery door is located on the back end of the remote.
7 iP99 does not turn on AC adaptor isn't plugged into a working wall socket or not plugged into the power supply jack on back of the unit Plug the AC adaptor into a working wall socket and plug t.
8 Sound is distorted V olume level is set too high Decrease the volume Sound source is distorted If the iPhone/iPod original sound source (MP3) is old or of poor quality , distortion and noise are easily noticed with high-power speakers. T ry a different audio source such as a music CD.
9 Síntoma El adaptador de corriente AC no está conectado a un tomacorriente que funcione o no está conectado en la parte posterior de la unidad Conecte el adaptador de corriente a un tomacorriente .
10 El sonido sale distorsionado El volumen se encuentra muy alto El sonido sale distorsionado de la unidad Baje el volumen Si está utilizando un iPod de primeras generaciones o un Shuffle, intente bajar el volumen de su aparato.
When used in the directed manner , this unit has been designed and manufactured to ensur e your personal safety . However , impr oper use can result in potential electrical shock or fir e hazards. Please r ead all safety and operating instructions car efully before installation and use, and keep these instructions handy for future r eference.
iHome Products, a division of SDI Technologies Inc. (hereafter referred to as SDI Technologies), warrants this product to be free from defects in workmanship and materials, under normal use and conditions, for a period of 90 days from the date of original purchase.
デバイスiHome iP99の購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
iHome iP99をまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはiHome iP99の技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。iHome iP99の取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。iHome iP99で得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
iHome iP99を既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はiHome iP99の不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、iHome iP99に関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちiHome iP99デバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。