InsigniaメーカーNS-SPKBARの使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 20
User Guide Lapt op Sp eaker Ba r NS-SPKBAR.
1 NS-S PKBAR www.insignia-prod ucts.com Insi gnia NS- SPKB AR Laptop Speaker Bar Contents Introdu ction. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2 Safety. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
NS-SPK BAR 2 www.insignia -products. com Introduction Congratulations on y our purchase of a hi gh-quality Insignia product. Y our NS-SPKBAR represents the st ate of t he ar t in laptop speaker bar design and is designed for reliable and trouble-free performance.
3 NS-S PKBAR www.insignia-prod ucts.com Using y our speaker bar T o use you r spe aker bar: 1 Unfol d the clip on t he back of the speaker bar to hold the speaker bar in place, then place t he speaker bar on top of t he computer.
NS-SPK BAR 4 www.insignia -products. com 2 Inser t the USB cable into an a vailable USB port on the computer . The b lue LED on y our speaker bar l ights, and the computer autom atically recognizes your speaker bar .
5 NS-S PKBAR www.insignia-prod ucts.com 3 For best results, position the computer’s LCD screen at an ang le between 5° and 60°. 4 Open your music play er software and play y our fa v orite audio files or pla ylist.
NS-SPK BAR 6 www.insignia -products. com T r oubleshooting Proble m Solut ion No po wer • Make sure that the speak er bar is plugged into an active USB por t on the computer . • Make sure t hat the computer is turned on. • Press a ke yboard ke y to make sure that the computer in not in sleep mode.
7 NS-S PKBAR www.insignia-prod ucts.com Specifications Maximum output powe r 0.9 W + 0.9 W SNR ≥ 100d B THD+N ≤ 0. 8% Crosst alk ≥ 60dB Fre que ncy re spon se 100 ~ 20 ,00 0Hz Power s upply DC 5.
NS-SPK BAR 8 www.insignia -products. com Lega l not ices FCC P art 15 This device complies with Part 15 of the FCC Rules. Operation of th is product is subject t o the following two con ditions: (1) t.
9 NS-S PKBAR www.insignia-prod ucts.com.
NS-SPK BAR 10 www.insignia -products. com One-year limited warranty Insi gn ia Pr odu cts ( “In sign ia ”) w arr ant s t o yo u, t he o rigin al purc hase r of this new NS-SPKBAR (“Product”), .
11 NS-S PKBAR www.insignia-prod ucts.com How to obtain warranty service? If you purc hased the Product a t a re tail store location , take your origi nal receipt and the Product to the store you purchased it from .
NS-SPK BAR 12 www.insignia -products. com • Modif ication of any par t of the Prod uct, inclu ding the anten na • Plasma d isplay panel da maged by static (no n-moving) images applied for lengthy per iods (bur n-in ).
13 NS-S PKBAR www.insignia-prod ucts.com Cont ac t In sign ia : For customer se rvi ce plea se call 1- 877-4 67-4289 www .insignia- produc ts.com Distribute d by Best Bu y Purchasin g, LLC 7601 Penn Av enue South, Richfie ld, Minn esota, U.S.A. 554 23-3645 © 2009 Best Buy Enterprise Services, Inc.
NS-SPK BAR 14 www.insignia -products. com.
15 NS-S PKBAR www.insignia-prod ucts.com.
NS-SPK BAR 16 www.insignia -products. com.
17 NS-S PKBAR www.insignia-prod ucts.com.
NS-SPK BAR 18 www.insignia -products. com.
ENGLISH 08-1610 www .insignia-products.com (877) 467-4289 Distributed by Best Buy Purchasing, LLC 7601 Penn Avenue South, Richfield, MN USA 55423-3645 © 2009 Best Buy Enter prise Services, Inc. All rights reserved. INSIGNIA is a trademark of Best Buy Enterprise Services, In c.
デバイスInsignia NS-SPKBARの購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
Insignia NS-SPKBARをまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはInsignia NS-SPKBARの技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。Insignia NS-SPKBARの取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。Insignia NS-SPKBARで得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
Insignia NS-SPKBARを既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はInsignia NS-SPKBARの不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、Insignia NS-SPKBARに関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちInsignia NS-SPKBARデバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。