Intelメーカー120000の使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 12
Remote Development Service: Exclusive Access User Guide NetScreen* SSL File Sharing by Mark L Waterstreet Intel® Hosting Services Intel Corporation.
Introduction: This document is i ntended to assist users of the Intel® Remote Access service. This quick start guide provi des instructio ns on establishing end-to-end Exclusive Access connectivity from your desktop to the re mote Software Development Vehicle (SDV) using an SSL connection and Web browser.
1. Shown above are file transfer links to indivi dual systems, either Windows of Linux. Link to File Sh arin g • When you activate the connection of the Java SAM (Secure Application Manager) a smaller window then appe ars in the bottom right hand co rner of your screen.
• This screen shows the SDVs I P Address and port. • Additional information for accessing your remotely hosted SDVs can be found on the User Guides and Tuto rials page, Cli ck here Copyright® Intel Corporation 2007. * Other names and brands may be clai med as the property of others.
File Sharing The next steps w ill walk th ou gh the process of f ile sharing bet ween a host machine and a Virtual machine. Link to Windows Procedure Link to Linux: Red Hat / SUSE Procedure Additional file transfer features ava ilable by contacting ISPPS and requesti ng SSL file transfers enable d by Remote Access Staff.
Windows 1. Click on System Name under the File s headi ng to access that Server’s Directory. • For each time that you f irst access the File Sharin g application in your session yo u w ill be prom p ted to aut hentica t e to the Remote SD V.
4. Select the Directory to transfer the file to by clicking on the name. 5. Then just drag the fi le from your client s ystem’s Windows Expl orer to the chosen directory on the SDV. • By using th is method there is a reduct ion of CPU utilizat ion on your local file system.
2. Open / activate the File Tran sfer of your SSH application. 3. Click on Quick Connect to establish yo u SSH connection to the remote hosted SDV. Copyright® Intel Corporation 2007. * Other names and brands may be clai med as the property of others.
4. Type in the IP Address provi ded by the SAM window tha t has the port 22 notification as the Li nux* based platform. Use ‘root’ as the User Name and ‘22 ’ as the Port Number in the Co nnect to Server window. 5. Connection established as noted in the bottom status bar.
6. Pick the file you want to transfer a nd ju st drag it over to the Remote Server window. Copyright® Intel Corporation 2007. * Other names and brands may be clai med as the property of others.
Note: The bottom widow s hows the status of the fil e transferred from your client to the Remote Host. (Arrow pointing up) 7. Pick the file you want to transfer a nd just drag it back to the Local Server window. Copyright® Intel Corporation 2007. * Other names and brands may be clai med as the property of others.
Note: The bottom widow s hows the status of the fil e transferred from the Remote Host to your clie nt. (Arrow pointing Down) 8. Once file transfer is co mpleted, se l ect Disconnect from the main menu. Return to File Sharing Copyright® Intel Corporation 2007.
デバイスIntel 120000の購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
Intel 120000をまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはIntel 120000の技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。Intel 120000の取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。Intel 120000で得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
Intel 120000を既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はIntel 120000の不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、Intel 120000に関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちIntel 120000デバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。