MedionメーカーP86004の使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 14
86061 EN Aldi AUS RC2 Cover.FH11 Thu Sep 03 10:40:24 2009 Seite 1 C M Y CM MY CY CMY K Instruct ion Manual 2MP We bcam with Headse t MEDION ® P86004 (MD 86061) MEDION Australia Pty Ltd St. Leonards, NSW 2065 Australia MEDION Help Desk: 1 300 884 987 E-Mail: australia@medion.
3 After Sales Support TEL: 1 300 884 987 WEB Support: www.medion.com.au Contents What Your 1 Year Warranty Means .............................................. 4 Safety Instru ctions ....................................................................
4 After Sales Support TEL: 1 300 884 987 WEB Support: www.medion.com.au What Y our 1 Y ear W arranty Means Great care has gone into the manufacture of this product and it should therefore provide you with years of good service when used properly.
5 After Sales Support TEL: 1 300 884 987 WEB Support: www.medion.com.au Applications This product is intended for private use only. Electromagnetic Compatibility When connecting additiona l or other components ensure that Guidelines for Electro-Magnet ic Compatibility (EMC) are ob- served.
6 After Sales Support TEL: 1 300 884 987 WEB Support: www.medion.com.au Cleaning Please make sure the webcam, particul arly the lens, does not get dirty. Use a damp cloth to clean the webcam and ste reo headset. To clean, do not use solvents, corro sive or aerosol detergents.
7 After Sales Support TEL: 1 300 884 987 WEB Support: www.medion.com.au System Requirement s Operating system Micr osoft Windows XP/Vista/7 Processor 1.
8 After Sales Support TEL: 1 300 884 987 WEB Support: www.medion.com.au 1 Ear pad 2 Microphone 3 Connection cable.
9 After Sales Support TEL: 1 300 884 987 WEB Support: www.medion.com.au Setup Installing the Software Caution! Important files may be changed or overwritten when you are installing programs or drivers.
10 After Sales Support TEL: 1 300 884 987 WEB Support: www.medion.com.au Note If installation does not start automatically, the Autorun fea- ture is deactivated. Manual installation without Autorun: Click “Start ” and select the “Run” featu re.
11 After Sales Support TEL: 1 300 884 987 WEB Support: www.medion.com.au Connecting the Webcam to the PC Connect your webcam to your computer as follows: The driver software must al ready be installed. Switch on the computer and all peripheral devices (monitor, printer modem, etc.
12 After Sales Support TEL: 1 300 884 987 WEB Support: www.medion.com.au Connecting the Stereo Headset to the PC You can connect the headset while the compute r is running. Insert the 3.5 mm pink jack into the microphone input on your sound card. Insert the 3.
13 After Sales Support TEL: 1 300 884 987 WEB Support: www.medion.com.au Technical Support Both webcam and headset have been vigorously test ed in our laboratories in conjunction with a wide variety of devices and pe- ripherals. However, the driv ers will need to be updated from time to time.
14 After Sales Support TEL: 1 300 884 987 WEB Support: www.medion.com.au T echnical S pecifications Webcam Port USB 2.0 Sensor 2.0M CMOS sensor 1600 x 1200 pixels Power supply 5 Volt (USB) Software compatibility Windows XP /Vista/7 Stereo Headset Port: 3.
86061 EN Aldi AUS RC2 Cover.FH11 Thu Sep 03 10:40:24 2009 Seite 1 C M Y CM MY CY CMY K Instruct ion Manual 2MP We bcam with Headse t MEDION ® P86004 (MD 86061) MEDION Australia Pty Ltd St. Leonards, NSW 2065 Australia MEDION Help Desk: 1 300 884 987 E-Mail: australia@medion.
デバイスMedion P86004の購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
Medion P86004をまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはMedion P86004の技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。Medion P86004の取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。Medion P86004で得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
Medion P86004を既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はMedion P86004の不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、Medion P86004に関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちMedion P86004デバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。