METRObility Optical SystemsメーカーR200の使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 12
Installation & User Guide Models: R200-AC / R200-DC R ADIANCE R200 P REMISE S ER VICE P LA TFORM RX LK FX S M LK RX 100 BASE T X MAN FD PWR LBK LBK II x DIS DIS.
Radiance Series R200: R200-AC _____ Single slot platform with internal AC power supply R200-DC _____ Single slot platform with internal DC power supply Accessories: R200-WM _____ W all mounting bracket The following is a listing of available Radiance products.
Metrobility Optical Systems, the Metrobility Optical Systems logo, NetBeacon and WebBeacon are trademarks of Metrobility Optical Systems, Inc. All others are trademarks of their respective owners. The information contained in this document is assumed to be correct and current.
4 Overview Overview The Radiance R200 Premise Service Platoform is the ideal solution for the installation of a single Radiance access line card at a remote site. While the R200 supports all single-slot interface line cards, it provides an especially cost effective way to manage a standalone access line card at the customer site.
Radiance R200 Premise Service Platform 5 2 1 Installation Guide Follow the simple steps outlined in this section to install and start using the Radiance R200 Premise Service Platform. NOTE: Electr ostatic discharge pr ecautions should be taken when handling any line car d.
6 Installation Guide 3 Install the Line Card The R200 Premise Service Platform supports one single-slot Radiance interface line card. A Radiance line card offers the ease of plug-and- play installation and is hot-swappable. Refer to the card’ s documenta- tion for detailed installation instructions.
Radiance R200 Premise Service Platform 7 4 Connect to the Network T o connect to the network, refer to the card’ s installation and user guide for information about the cable types and lengths supported. Attach the Grounding Lug (R200-DC Only) On the back panel, the R200-DC has a small hole where a grounding lug must be installed.
8 Installation Guide • T urn ON the DC voltage source. • V erify proper power connection and operation by observing that the power (PWR) LED on the line card is lit. AC Power Supply Connections For AC connections, follow these guidelines: • Insert the power cord to the receptacle on the R200-AC.
Radiance R200 Premise Service Platform 9 T opology Solutions Radiance R5000 Radiance R200 Customer Premises Central Office/ POP SNMP Control Remote Communications Path Status Reporting Configuration I.
10 User Guide Product Safety , EMC and Compliance Statements This equipment complies with the following requirements: •U L • CSA •C E • EN60950 (safety) • FCC Part 15, Class A • EN55022-A .
Radiance R200 Premise Service Platform 11 Warranty and Servicing Three-Y ear W arranty for the Radiance R200 Premise Service Platform Metrobility Optical Systems, Inc. warrants that every Radiance product will be free from defects in material and workmanship for a period of THREE YEARS from the date of Metrobility shipment.
Product Manuals The most recent version of this manual is available online at http://www .metrobility .com/support/manuals.htm T o obtain additional copies of this manual, contact your reseller, or call 1.877.526.2278 or 1.603.880.1833 Product Registration T o register your product, go to http://www .
デバイスMETRObility Optical Systems R200の購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
METRObility Optical Systems R200をまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはMETRObility Optical Systems R200の技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。METRObility Optical Systems R200の取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。METRObility Optical Systems R200で得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
METRObility Optical Systems R200を既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はMETRObility Optical Systems R200の不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、METRObility Optical Systems R200に関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちMETRObility Optical Systems R200デバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。