NECメーカーSMB8000の使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 6
1 SMB8000 NEC ’ s E911 Security Notificati on (ESN) Application Suite Version: 1.0.0.14 ESN Alarm User Guide.
2 Table of Contents INTRODUCTION ...................................................................................................................................... 3 USING THE DOCUM ENTATION ........................................................
3 Intr oduction Welcome to the E911 Security Notification (ESN) Application Suite, an easy - to -u se yet powerful E911 notification solution. The E911 Security Notification solution offers robust features designed specifically for busine ss users who want to make use o f the Enhanced 911 ca ll notification d uring emergencies.
4 Notification Types: 1. Display an aud ible pop-up window with details o f the call 2. E-mail notification with the call details 3. If during maintenance, i f the ESN loses connectivity to the database serv er or if the ESN itself stop ped, all the E911 Alert application s in the network will be n otified abou t this event.
5 4. A PDF fil e of all the Configured Extension’s from the ALI registry is displayed to the user in t wo o f the se situations a. When a Caller s ALI de tails is not av ailable in the database, the alarm p op -up will provide the b asic information whatev er available fro m the cal l record i.
6 b. If the database server connectivity i s lost d uring the time of an E911 call, the ala rm pop -up will display only detai ls of th e Extension nu mber that made the call and Site from where the call originated.
デバイスNEC SMB8000の購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
NEC SMB8000をまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはNEC SMB8000の技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。NEC SMB8000の取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。NEC SMB8000で得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
NEC SMB8000を既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はNEC SMB8000の不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、NEC SMB8000に関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちNEC SMB8000デバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。