NortelメーカーCentral Answering Positionの使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 8
••••• Central Ans wering P osition (CAP) User Guide.
.
1 The Central Ans w ering Position (CAP) The Centr al Ans w er ing P osition (CAP) consi sts of a T7316E t elephone and one to n ine T24 K e y Indicat or Modules.
2 Programmin g memor y buttons The def ault f or KI M memor y bu ttons is b lank. Y ou can pr ogr am memor y b uttons on the KIM to y our personal pre f er ence with inter nal and e xter nal autodi al numbers or f eatures to giv e you touch diali ng or f eature act iv ation.
3 Button labels Use t he f our b utton label str ips on the KIM t o sho w what is prog rammed on the buttons . Spare butt on label strips are pr o vided with y our KIM. Use t he three b ut ton label strips on the T7316E telephone to sho w what is prog r ammed on the b u tt ons.
4 Monitorin g telephones in your s ystem It i s impor tant t hat y ou pa y attenti on to the diff erent types of indicato rs besi de the int er nal autodi al b ut tons on your KIM. This tell s y ou the status of a telephone e xtension when y ou a nsw er an e xternal call.
5 KIM coldstar ts When a coldstar t is perf or med inter nal aut odia l numbers are assigned in ascendi ng orde r star ting on the top left b utton (b utton 01) on the KIM. Y ou can coldstar t one KIM on your CAP or all KIMs on y our CAP depend- ing on y our pref erence.
1-800-4 NOR TEL www .nor telne tworks .com © 20 03 N or tel Ne twor ks P060348 0 02 Pr inte d in Can ada.
デバイスNortel Central Answering Positionの購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
Nortel Central Answering Positionをまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはNortel Central Answering Positionの技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。Nortel Central Answering Positionの取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。Nortel Central Answering Positionで得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
Nortel Central Answering Positionを既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はNortel Central Answering Positionの不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、Nortel Central Answering Positionに関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちNortel Central Answering Positionデバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。