Nortel NetworksメーカーBST Doorphoneの使用説明書/サービス説明書
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BS T Doorphone Us er Guide BCM Busines s Communic ations Manager Document S t atus: Stan d ar d Document Number: NN4001 0-102 Document V ersion: 01.01 Date: June 2006.
2 Copyright © 2005–2007 Nor tel Ne tw orks, All Rights Reserved All rights reserved. The information in this document is subject to change without notice. Th e statements, configurations, technical data, and recommendations in this docu ment are believed to be accurate and reliable, but are presented without express or implied warranty .
3 About the Business Series T erminal Doorphone The Business Series T erm inal (BST) D oor phone is used as an intercom to control access to y our building. Pres sing the Call button on the BST Door- phone calls one or more telephones , and/or sends a distinctiv e chime to tele- phones in an assigned page z one.
4 The BST Door phone ans wers y our call immediately (without ringing) and allows y ou to talk to and hear the visitor . When y ou are finished speaking to the visitor , press the release button ( or RLS) or hang up .
5 Doorphone monitoring on T7316E, T7316 and T720 8 telephones: 1. Press the handsfree b utton and dial the e xtension number of the BST Door phone 2. Press to tur n the microphone off.
デバイスNortel Networks BST Doorphoneの購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
Nortel Networks BST Doorphoneをまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはNortel Networks BST Doorphoneの技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。Nortel Networks BST Doorphoneの取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。Nortel Networks BST Doorphoneで得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
Nortel Networks BST Doorphoneを既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はNortel Networks BST Doorphoneの不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、Nortel Networks BST Doorphoneに関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちNortel Networks BST Doorphoneデバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。