Palmメーカー600の使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 14
Mobilit y Business Solutions ge t ting st a r t ed guide Tr e o ™ 600 smar tphone from palmOne read me firs t 2092_Bell_Treo600_UG_R11 8/11/04 10:19 AM Page a.
treo 600 smar tphone getting s t arted guide Congratulations on purchasing the Tr eo 600 Smar tphone . This guide will help you wirelessly set up y our Tr eo 600 f or Data and V oice use on the Bell Mobility 1X Network. Please refer to your T r eo 600 P o cket Use r Manual for detailed product and safety information.
Back panel components 2 3 treo 600 f eatures: Main Unit AC amer a B. Speak e C. Reset b D. Reset t A C B D A Camera lens B. Speaker C. Reset button D. Reset tool (within stylus) T op edge components A F C BD E A. Antenna B. Wireless Mode button C. Infrared (IR) port D.
setting up your treo 600 St ep 1 : Charging the battery Before using your Tre o , you need to fully charge the batter y . Y our phone may not turn on at all when you first remov e it from the box. We r ecommend that y ou charge your phone for three hours or until the LED is solid green.
7 6 1. Plug the AC charger into a w all outlet . If necessary connect an adapter. 2. Connect the charger to the short end of the HotSync cable. Be sure to match the sides of the connectors labeled UP . 3. Plug the USB HotSync cable into an av ailable USB por t on your computer .
turning treo on and off Yo u can use the PalmOS® features of y our Tr eo 600 smar tphone independently of the wireless features and applications. Theref ore, the screen and Wireless Mode are designed to be turned off and on separately. Tu rning the screen on and of f 1.
11 10 3. Enter the following information in the follo wing f ields: i. Ser vice: should already be preset to 1X connection. If not, select by t apping on arrow . ii. Username: yo ur mobile number@1x.bell.ca, i.e. 1234567890@1x.bell.ca iii. P assword: y our original voicemail password 4.
13 12 basic phone functionality Making your first call 1. T urn Wireless Mode on by pressing and holding the Wireless Mode button . Y ou will hear a series of ascending tones. 2. Press Phone . 3. T ap the onscreen Dial Pad or use the number pad on the Tr e o ke yboard to type the desir ed phone number .
15 14 Got Questions? Contact our Customer Care Centre Whenever y ou call, you’ll enjoy friendly , individual attention and you’ll get fast answers to an y questions you have. For Billing and Ser vice inquires please call : 1 800 667-0123 or *611 from y our de vice.
17 16 We also pr otect your personal information in accordance with the Bell Customer Privacy P olicy and the Bell Code of Fair Information Practices, which apply to the Bell Companies, including Bell Canada, Bell Mobility , Bell ExpressV u and Bell World or Espace Bell stores.
19 18 y our Contr act and terminat e your service. Y our monthly charges will include y our monthly access f ee, all applicable taxes, and may include: local out of bundle minutes, fees and charges fo.
21 20 iv) our acts or omissions, including those of our employ ees, agents and persons for whom we ar e legally responsible, whether negligent or ot her wise; v) any violation b y you of these T erms .
notes 23 22 agree, sign and activate If you do not agree with the abo ve T erms of Ser vice, do not proceed with the activation of your De vice and please return it to us undamaged in its original packaging within 15 da ys of the purchase date.
2092_Bell_Treo600_UG_R11 8/11/04 10:19 AM Page 24.
デバイスPalm 600の購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
Palm 600をまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはPalm 600の技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。Palm 600の取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。Palm 600で得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
Palm 600を既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はPalm 600の不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、Palm 600に関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちPalm 600デバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。