AT&Tメーカー100の使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 6
USER ’ S MANU AL Pa r t 2 AT&T and the globe symbol are registered trademarks of AT&T Corp. licensed to Advanced American Telephones. © 2000 Advanced American Telephones.
1 P AR TS CHECKLIST Remember to save your sales receipt in case you ever need warranty service, and make sure this telephone package includes the items shown below: TELEPHONE BASE Table Model TELEPHON.
2 1. Set Dial Mode switch This product comes set in the tone (TT) mode. Make sure you choose the correct dialing method (TT/DP); touch tone dialing will not work if you have dial pulse service.
3 1. Set Dial Mode switch This product comes set in the tone (TT) mode. Make sure you choose the correct dialing method (TT/DP); touch tone dialing will not work if you have dial pulse service. 2. Connect the line cord and install telephone on wall jack Plug the three-inch line cord into the back of the telephone and into a modular wall jack.
4 OPERA TION Receiver V olume Contr ol The Receiver Volume Control can be adjusted for a comfortable listening level. The switch has variable volume positions. Redial The telephone always stores in memory the last phone number dialed. To dial the same number again, lift the handset and press .
5 If you have difficulty operating this phone, try the suggestions below. No Dial Tone ☞ Make sure all plugs are connected properly. Inspect the line cord connections at the modular jack and at the telephone. Also inspect the coiled handset cord connections at both ends.
デバイスAT&T 100の購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
AT&T 100をまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはAT&T 100の技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。AT&T 100の取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。AT&T 100で得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
AT&T 100を既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はAT&T 100の不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、AT&T 100に関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちAT&T 100デバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。