PlantronicsメーカーVoyager PROの使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 10
LEARN MORE V oyager ® PRO HD.
T AKE A GOOD LOOK CALL BUTTON • T akeacallorendit (1 tap) • Redial (2 taps) • Initiatephone’svoice-dialing (2-second press until tone heard) • R.
CONNECT T O Y OUR PHONE 1. READY First Time, Right Out of the Box: T urn on the headset. The LED flashes red/blue to indicate pairing mode. Pair New or Second Phone: T urn on headset.
CUST OMIZE Make it more personal Visit plantronics.com/myheadset to update and customize your headset with features like: •Languageoptionsforvoiceprompts •ActivateV ocalyst .
3 4 1 2 F or the best sou nd cl ari t y , c om - f or t a nd sensor rec ogn iti on, make su re you hav e a secu re fit . The head set c omes with the medi um ea r ti p in stall ed, but you can rep la ce it with the op tio na l sma ll or la rge ear tip provide d .
LEARN ABOUT SENSORS The Smart Sensor™ technology in this headset recognizes if the headset is being worn and can automatically perform time-saving functions. Automatically answers calls When you have an incoming call, put on the headset and the call will be answered automatically.
TIPS Listen to the voice V oice alerts announce when you power on/off, run low on talk time, auto-answer a call or lose/reconnect the Bluetooth connection to your phone. Reset the sensors If your headset is not snug in your ear or it forgets where it is located, you may need to reset the sensors.
MORE ABOUT MUL TIPOINT Plantronics V oyagerPRO HD supports multipoint technology, which allows you to use one headset with two different Bluetooth mobile phones.
SPECIFICA TIONS T alkTime Up to 6 hours StandbyTime Up to 5 days OperatingDistance(Range) Up to 33 feet (10 meters), Class II HeadsetW eight 17 grams ChargeConnector Micro USB cable .
NEED MORE HELP? Don’t return to the store - call our friendly customer support team at 1-866-363-2583 (USA) or visit plantronics.com/support for local numbers outside the US. © 2012 Plantronics, Inc. All Rights Reserved. Bluetooth is a registered trademark of Bluetooth SIG, Inc.
デバイスPlantronics Voyager PROの購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
Plantronics Voyager PROをまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはPlantronics Voyager PROの技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。Plantronics Voyager PROの取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。Plantronics Voyager PROで得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
Plantronics Voyager PROを既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はPlantronics Voyager PROの不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、Plantronics Voyager PROに関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちPlantronics Voyager PROデバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。