PrestoメーカーPizzazzの使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 4
This is a Listed appliance. The following important safeguards are recommended by most portable appliance manufacturers. IMPOR T ANT SAFEGUARDS T o reduce the risk of personal injury or property damage, when us- ing electrical appliances, basic safety precautions should always be followed, including the following: 1.
2. Locate the two “L” shaped posts (see Fig. A, page 1). Position the baking pan over the lower heating element at an angle so the back inside rim of the pan rests against the top of the “L” shaped posts. Now center the pan so the pan hub is over the drive shaft (see Fig.
hot, it may have caused the unit to overheat. Allow the unit to cool, if it is hot, and then press the reset button on the front of the unit. The baking pan rotates, but my pizza does not cook. Why? Y ou have failed to turn on the timer . The timer has a dual function.
Consumer Service Information If you have any questions regarding the operation of your Presto ® appliance or need parts for your appliance, call our Consumer Service Department weekdays 8:00 AM to 4:30 PM (Central Time) at 1-800- 877-0441 or write: NA TIONAL PRESTO INDUSTRIES, INC.
デバイスPresto Pizzazzの購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
Presto Pizzazzをまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはPresto Pizzazzの技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。Presto Pizzazzの取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。Presto Pizzazzで得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
Presto Pizzazzを既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はPresto Pizzazzの不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、Presto Pizzazzに関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちPresto Pizzazzデバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。