Regal WareメーカーW15120の使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 12
W ARNING: TO PREVENT PERSONAL INJURY OR PROPER TY DAMAGE, READ AND FOLLOW THE INSTRUCTIONS AND W ARNINGS IN THIS USE AND CARE GUIDE. HEAL THY W A TER SYSTEM Model No.
Congratulations on your decision to purchase the AquaVié ™ Healthy W ater System. W e appreciate your confidence and believe that you will find this sys- tem easy to use and cost efficient for your household’ s water needs.
Table of Contents Important Safeguards ................................................... 1 Specifications .................................................................2 Prepare Y our AquaVié ™ Healthy W ater System Clean the W ater Bottle ...
IMPORT ANT SAFEGUARDS Use electricity safely and wisely . Observe safety precautions when using your AquaVié ™ Healthy W ater System, including the following: • Read all instructions before using. • Do not run the Aqua Vié ™ unit without water in the boiling chamber .
Keep your AquaVié ™ Healthy W ater System unit clean and replace the mineral dispenser as recommended for ultimate performance. Do not attempt to repair the AquaVié ™ unit yourself. If servicing should become necessary , please contact Regal W are, Inc.
-3- W ater Bottle Boiling Chamber AquaVié Chassis HOW TO PREP ARE YOUR AquaV ié ™ HEAL THY W A TER SYSTEM UNIT Befor e using your AquaVié ™ Healthy W ater System unit for the first time, please follow the steps below . CLEAN THE W A TER BOTTLE First, make sure the dispensing valve is installed and tightened onto the water bottle.
any carbon dust that formed as a result of shipping. It will also remove any air bubbles present in the carbon. Failure to complete this step may result in water not flowing through the mineral dispenser . If carbon dust appears in your reservoir after your first cycle, discard (water is safe to use for plant watering).
baffle, flat side down into the spout and secure with the nut. The hole on the flat side of the baffle should be facing do wn . It is important that you t ig ht en th e securing nut, with baffle properly in place, onto the boiling chamber before each use.
-6- 11. Place a prepared mineral dispenser (see page 3) into the opening at the top of the water bottle. Do not install cap on to wa ter b ott le . Th e b ott le mus t b e l eft un ca ppe d to allow water to enter it from the AquaVié ™ unit. 12. Make sure that the dispensing valve is securely tightened onto the water bottle.
-7- CLEANING INSTRUCTIONS CAUTION: T o prevent personal injury or electric shock, do not immerse the AquaVié ™ Healthy W ater System unit, its boiling chamber , cord or plug in water or other liquid. Do not use alkaline cleaning agents when cleaning.
-8- Problem Possible Cause Solution Start button does Unit is not plugged in. Plug the unit into a rated not light up. voltage outlet. Boiling chamber is not fully Make sure the boiling inserted.
-9- L20038WT For all warranty , parts and service needs call 866-365-5339. REGAL WARE, INC., 1675 REIGLE DRIVE, KEW ASKUM, WI 53040 Printed in USA ©2005 Regal W are, Inc. TROUBLESHOOTING GUIDE Problem Possible Cause Solution AquaVié ™ water The mineral dispenser Replace the mineral dispenser .
デバイスRegal Ware W15120の購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
Regal Ware W15120をまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはRegal Ware W15120の技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。Regal Ware W15120の取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。Regal Ware W15120で得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
Regal Ware W15120を既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はRegal Ware W15120の不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、Regal Ware W15120に関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちRegal Ware W15120デバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。