AudiovoxメーカーPRO-9349FTの使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 6
Page 1 FEATURES : 2 Two Button Programmable RF Transmitters Three Channel Receiver ( capable of accepting 4 transmitters ) Anti-scan Technology Remote Panic in all modes Protected .
Page 2 ARMING THE SYSTEM - ACTIVE 1. Turn off the engine, exit the vehicle, and close all doors, hood lid, and trunk lid. 2. Press and release the Lock/"Arm" / Unlock/"Disarm" button on the keychain transmitter. Red dash mounted L.
Page 3 flash. This serves as a visual deterrent to the potential thief. The L.E.D. is a very low current bulb, and will not cause the vehicle’s battery to drain, even when left unattended fo r extended periods.
Page 4 If the parking lights flashed three times, then the alarm was triggered in your absence. Before turning the key on, examine the L.E.D. to identify which zone was triggered. Siren / Horn does not sound. If the siren and or horn sounds 4 chirps, then the alarm was triggered in your absence.
Page 5 ELIMINATING THE NORMAL ARM / DISARM CHIRPS As explained earlier in the manual, you can eliminate the chirps selectively any time you arm or disarm the system simply by holding the Lock/"Arm" / Unlock/"Disarm" button for two seconds.
Page 6 PRO-9349FT SYSTEM FUNCTIONS AT A GLANCE DASH L.E.D. INDICATORS RAPID FLASHING = PASSIVE ARMING SLOW FLASHING = ARMED OFF = DISARMED ON SOLID = VALET MODE 3 FLASH.
デバイスAudiovox PRO-9349FTの購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
Audiovox PRO-9349FTをまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはAudiovox PRO-9349FTの技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。Audiovox PRO-9349FTの取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。Audiovox PRO-9349FTで得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
Audiovox PRO-9349FTを既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はAudiovox PRO-9349FTの不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、Audiovox PRO-9349FTに関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちAudiovox PRO-9349FTデバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。