AvayaメーカーVoicemailの使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 10
IP Office 3.0 Embedded V oicemail User Guide Issue 4a (27th January 2005).
.
Embedded Voicemail User Guide Page iii IP Office 3.0 Issue 4a (27th January 2005) T able of Content s Embedded Voi cemail User ........................................................................................................ 5 Accessing Your Mailbox and Messages .
.
Embedded Voicemail User Guide Page 5 IP Office 3.0 Issue 4a (27th January 2005) Embedded V oicemail User Accessing Your Mailbox and Messages This document covers voicemail mailboxes prov ided by Embedded Voicemail on the IP Office. The method below is the default method available to all users to access their own mailbox.
Embedded Voicemail User Embedded Voicemail User Guide Page 6 IP Office 3.0 Issue 4a (27th January 2005) Changing the Mailbox Access Code You can set an access code for your mailbox. Thi s access code will be requested whenever you access the mailbox to collect messages.
Embedded Voicemail User Embedded Voicemail User Guide Page 7 IP Office 3.0 Issue 4a (27th January 2005) Mailbox Controls You can use the following IP Office dialing short c odes to control your mailbox. These are default system features which can be changed or altered by your system administrator.
.
Embedded Voicemail User Guide Page 9 IP Office 3.0 Issue 4a (27th January 2005) Index A Accessing Your Mailbox 5 Amend an Access Code from Extension 6 Avaya 5, 7 C Change a Mailbox Greeting 6 Changing.
Embedded Voicemail User Embedded Voicemail User Guide Page 10 IP Office 3.0 Issue 4a (27th January 2005) Performance figures and data quoted in this docum ent are typical, and must be specifically confirmed in writing by Avaya before they becom e applicable to any particular order or contract.
デバイスAvaya Voicemailの購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
Avaya Voicemailをまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはAvaya Voicemailの技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。Avaya Voicemailの取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。Avaya Voicemailで得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
Avaya Voicemailを既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はAvaya Voicemailの不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、Avaya Voicemailに関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちAvaya Voicemailデバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。