ShureメーカーMicrophone Level Tone Generator A15TGの使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 4
MOD EL A15 TG MICR OPH ON E LEVEL TO NE GENER A T OR The S hure A 15TG T one G enerator i s a b attery-powered 7 00 H z s ignal s ource t hat can be used to troubleshoot low-impedance, balanc ed-line microphone inputs. T he A15TG includes a recessed On-Off switch and a three-pin XLR audio con- nector.
2 SPECIFICA TIONS Output Frequency 700 Hz ± 20%, when terminated with 150 Ω Output Level – 41.5 ± 4.5 dBV (8.4 mV typical) when terminated with 150 Ω T otal Harmonic Distortion 5% typical for any output termination greater than or equal to 150 Ω Output Impedance <15 Ω Battery T ype 1.
3 FULL TWO YEAR W ARRANTY Shure warrants this product t o b e free in normal use of any defects in workman- ship and materials for two (2) years from the date of purchase. If your Shure product fails within this period, call 1 – 800 – 516 – 2525 in the United States for details on repair , replacement, or refund.
SHURE Incorporated W eb Address: http://www .shure.com 5800 W . T ouhy Avenue, Niles, IL 60714–4608, U.S.A. Phone: 800-257–4873 Fax: 847-866-2279 In Europe, Phone: 49-7131-72140 Fax: 49-7131-72141.
デバイスShure Microphone Level Tone Generator A15TGの購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
Shure Microphone Level Tone Generator A15TGをまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはShure Microphone Level Tone Generator A15TGの技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。Shure Microphone Level Tone Generator A15TGの取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。Shure Microphone Level Tone Generator A15TGで得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
Shure Microphone Level Tone Generator A15TGを既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はShure Microphone Level Tone Generator A15TGの不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、Shure Microphone Level Tone Generator A15TGに関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちShure Microphone Level Tone Generator A15TGデバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。