Simerメーカー2105の使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 12
OWNER’S MANUAL Ge yser Submersible P ool Co v er Pump NOTICE D’UTILISA TION P ompe submersible Ge yser pour toile de piscine MANUAL DEL USUARIO Bomba sumergible para cubier tas de piscinas “Ge yser” Installation/Oper ation/P arts F or further operating, installation, or maintenance assistance: Call 1-800-468-7867 English .
Safety / Operation 2 F or parts or assistance , call Simer Customer Service at 1-800-468-7867 A TTENTION: Read carefully before attempting to install, oper ate or service y our pump. Pr otect y our- self and others b y observing all safety information and additional instructions included with this equip- ment.
Maintenance / Repair P arts 3 F or parts or assistance , call Simer Customer Ser vice at 1-800-468-7867 4. Use the hose, not the power cord, to position the pump on the pool cover and to retrieve the pump when finished.
W arranty 4 F or parts or assistance , call Simer Customer Ser vice at 1-800-468-7867 A TT A CH ORIGINAL RECEIPT HERE FOR W ARRANTY CONSIDERA TION. SIMER warr ants to the original consumer purchaser (“Purchaser”) of its products that they are free from def ects in material or workmanship.
P our les ser vices des pièces ou d'assistance, appeler le ser vice à la clientèle Simer en composant le 1 (800) 468-7867 Sécurité / F onctionnement 5 A TTENTION : Lire attentivement ce qui suit a v ant d'essa y er d'installer , de faire fonctionner ou de met- tre en ser vice cette pompe.
P our les ser vices des pièces ou d'assistance, appeler le ser vice à la clientèle Simer en composant le 1 (800) 468-7867 Entr etien / Pièces de r echang e 6 4.
Garantie 7 P our les ser vices des pièces ou d'assistance, appeler le ser vice à la clientèle Simer en composant le 1 (800) 468-7867 A TT A CHER LE REÇU D'ORIGINE ICI À DES FINS DE GARANTIE SIMER garantit à l’acheteur-utilisateur initial de ses produits (“Acheteur”) contre tout déf aut de f abrication et de matér iaux.
P ara r efacciones o asistencia, llame a Simer Ser vicios al Cliente al: 1 800 468-7867 Seguridad / Operación 8 Atención: Es importante leer estas instrucciones con aten- ción antes de tratar de instalar , operar o realizar tr abajos de repar ación o mantenimiento en la bomba.
P ara r efacciones o asistencia, llame a Simer Ser vicios al Cliente al: 1 800 468-7867 Repuestos 9 4. Use la manguera y no el cordón de corriente para colo- car la bomba sobre la cubierta de la piscina y para recu- perar la bomba cuando haya terminado.
Garantía 10 P ara r efacciones o asistencia, llame a Simer Ser vicios al Cliente al: 1 800 468-7867 ADHÍERA A QUÍ EL RECIBO ORIGINAL P ARA V ALID A CION DE GARANTÍA SIMER garantiza al comprador consumidor original (“Comprador”) de sus productos , que éstos se en- cuentran libres de def ectos de material o mano de obra .
11.
12.
デバイスSimer 2105の購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
Simer 2105をまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはSimer 2105の技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。Simer 2105の取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。Simer 2105で得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
Simer 2105を既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はSimer 2105の不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、Simer 2105に関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちSimer 2105デバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。