Bakers Pride OvenメーカーCHS/2Nの使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 12
HOT FOOD DISPLAY CABINETS MODELS:- CHS/1N, CHS/2N,CHS/3N OPERATING INSTRUCTIONS.
1 CONTENTS SECTION P A G E W A R R A N T Y 2 I N T R O D U C T I O N 3 G E N E R A L N O T E S 3 KNOW YOUR “HOT SHOP” 4-5 O P E R A T I N G 6 - 7 H O L D I N G T I M E S 7 CLEANING & MAINTENAN.
2 WARRANTY Each appliance is despatched with a pre- paid warranty registration card, this card should be filled in at the time of installation. Please Note:- No warranty is given on gla ss/bulbs or quartz tubes.
3 OPERATING INSTRUCTIONS INTRODUCTION Thank you for deciding to purchase a “Hotshop” food display cabinet from BKI . Your “Hot Shop” food display has been de signed for the modern caterer and .
4 Know your “Hot Shop” Operator Control View S l i d i n g d o o r s Controls Data rating plate S e r i a l N u m b e r Water Drawer Rubber Feet Controls Temperature Controller Heater “ON” Mai.
5 CONTROLS Mains Power Switch :- Controls the light, fans and supplies power to the heating elements via the temperature controller. Temperature Controller :- (Simmerstat) Regulates cabinet temperatur.
6 OPERATING In order to comply with the Food Safety Act 1990 and the Food Safety (General Food Hygiene) regulations 1995, hot food must be kept at a temperature of at least 63.
7 OPERATING • IMPORTANT:- Always allow time for the cabinet to pre-heat before loading any food items. Keep sliding doors closed to retain heat after loading or unloading. • Check water drawer every 2-3 hours, carefully add fresh water to maintain correct level, Do Not Over Fill.
8 CLEANING & MAINTENANCE IMPORTANT:- This cabinet should be clean ed at the end of each working day. Always disconnect the cabine t from the power supply before the start of any cl eaning or maintenance. • Remove any food items left at the end of business.
9 The Front Curved glass and Side glass pa nels can be removed for maintenance or cleaning as follows: CURVED GLASS • Lift front curved glass section forwards from the top. (The front glass section is attached to the cabinet at the botto m by the aluminium strip).
10 TROUBLE-SHOOTING 1. Read and understand the Operating Instructions. 2. Clean the unit each day. 3. Refer to the troubleshooting guide if the unit does not operate properly. 4. Have only an authorised serviceman check and repair unit wh en needed PROBLEM CORRECTIVE ACTION Unit fails to operate 1.
11 GASTRONORM PANS & SPARE PARTS Contact your distributor or the spares department at BKI for spare gastronorm pans or replacement lam ps, quoting the following c ode numbers, check the app liance.
デバイスBakers Pride Oven CHS/2Nの購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
Bakers Pride Oven CHS/2Nをまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはBakers Pride Oven CHS/2Nの技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。Bakers Pride Oven CHS/2Nの取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。Bakers Pride Oven CHS/2Nで得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
Bakers Pride Oven CHS/2Nを既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はBakers Pride Oven CHS/2Nの不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、Bakers Pride Oven CHS/2Nに関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちBakers Pride Oven CHS/2Nデバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。