Sprint NextelメーカーOld Telephone Serviceの使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 14
1 UNE - P for P lain Old Telephone Service (POTS) Product Guide Copyright © Sprint 2003. All rights reserved. The Sprint Brand, the Sprint name and the diamond logo are registered trademarks of Sprint Communications C ompany L.
UNE - P for Plain Old Telephone Service (POTS) 11/03 Version 2 Copyright Sprint 2003. All rights reserved. TABLE OF CONTENTS REVISIONS ................................................................................................................
UNE - P for Plain Old Telephone Service (POTS) 11/03 Version 2 Copyright Sprint 2003. All rights reserved. 3 Revisions The following table provides a summary of versions, dates and descriptions of revisions made to this product guide.
UNE - P for Plain Old Telephone Service (POTS) 11/03 Version 2 Copyright Sprint 2003. All rights reserved. 4 Product Overview Sprint Unbundled Network Elements – Platform (UNE - P) services are combinations of Unbundled Network Elements (UNE) provided to Competitive Local Exchange Carriers (CLEC).
UNE - P for Plain Old Telephone Service (POTS) 11/03 Version 2 Copyright Sprint 2003. All rights reserved. 5 Optional Switch - Based Features (Continued) Ø All Other States - Florida, Indiana, Ka.
UNE - P for Plain Old Telephone Service (POTS) 11/03 Version 2 Copyright Sprint 2003. All rights reserved. 6 Optional Switch - Based Features (Continued) Table 2 – Common CLASS Feature SAE Codes.
UNE - P for Plain Old Telephone Service (POTS) 11/03 Version 2 Copyright Sprint 2003. All rights reserved. 7 Other Available Services (Continued ) Primary Interexchange Carrier (PIC) Selection The CLEC will designate the PIC for an end user ordering UNE - P POTS service.
UNE - P for Plain Old Telephone Service (POTS) 11/03 Version 2 Copyright Sprint 2003. All rights reserved. 8 Ordering Process (Continued) The Requested Type (REQTYP) for ordering UNE - P POTS is "M” for a combined loop and port.
UNE - P for Plain Old Telephone Service (POTS) 11/03 Version 2 Copyright Sprint 2003. All rights reserved. 9 Facility Lease Charges The CASS invoice for facility lease charges contains the followi.
UNE - P for Plain Old Telephone Service (POTS) 11/03 Version 2 Copyright Sprint 2003. All rights reserved. 10 Detail of Usage Charges (Continued) Unbundled Local Transport Ø Local Interswitch •.
UNE - P for Plain Old Telephone Service (POTS) 11/03 Version 2 Copyright Sprint 2003. All rights reserved. 11 Facility Lease Rate Element Application The Nonrecurring Charge (NRC) and Monthly Recurring Charge (M RC) facility lease charges will be invoiced based on the USOC associated with the individual unbundled network element.
UNE - P for Plain Old Telephone Service (POTS) 11/03 Version 2 Copyright Sprint 2003. All rights reserved. 12 Facility Lease Rate Element Application (Continued) Ø Convert (Re - install) Loop Cha.
UNE - P for Plain Old Telephone Service (POTS) 11/03 Version 2 Copyright Sprint 2003. All rights reserved. 13 Table 6 – Facility Lease Rate Element Examples (Continued) USOC Description USOC MRC.
UNE - P for Plain Old Telephone Service (POTS) 11/03 Version 2 Copyright Sprint 2003. All rights reserved. 14 Usage Rate Element Application (Continued) Ø OSDA – OSDA calls that originate from the UNE - P end user when recorde d by a Sprint switch.
デバイスSprint Nextel Old Telephone Serviceの購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
Sprint Nextel Old Telephone Serviceをまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはSprint Nextel Old Telephone Serviceの技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。Sprint Nextel Old Telephone Serviceの取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。Sprint Nextel Old Telephone Serviceで得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
Sprint Nextel Old Telephone Serviceを既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はSprint Nextel Old Telephone Serviceの不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、Sprint Nextel Old Telephone Serviceに関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちSprint Nextel Old Telephone Serviceデバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。