TalkswitchメーカーE3の使用説明書/サービス説明書
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C ONNE CTING PHONE S, F AXS & DE VICE S T O T ALK S WIT CH WHA T WILL M Y PHONE S YS TEM DO? Default Equipment Settings: Simply connect th e T alkswitch t o your ph one s y stem (as sho wn belo w). Y our phon e sy stem will do th e foll o wing: · An incomin g call on an y line will rin g all l ocal exten sions .
? C ONNECTING DE VICE S Mo ve th e T alkSwitch to a l ocation wher e it can be atta ched t o incomin g tel ephon e lines an d your tel ephon e d evices . Connect ph one d evices as sh o wn in the “Sugg ested Configuration” on th e pr eviou s pag e; this correspon ds to th e T alkSwitch def ault settin gs .
WIRING PHONES Call Handlin g: All incomin g calls will be r outed to th e in dividual phon es by T alkSwitch. All call handlin g such as call f orwar din g, tran sferring, v oicemail etc .
C ONNECTING PHONES : SINGLE LINE PHONE Call Handlin g: This is the simpl est set-up, wher e each ph on e is connected t o a singl e exten sion. A call tran sferred t o e xtension 111 will rin g the ph.
C ONNECTING PHONE S: TWO L INE PHONE - OP TION 1 Call Handlin g: T alkSwitch exten sions 111 an d 112 are wir ed to a tw o lin e phon e . Wh en a call is tran sferred t o exten sion 111, lin e 1 on the ph one will sh o w as activ e; simi- larly calls on e xtension 112 will sh ow lin e 2 as a ctive .
C ONNECTING PHONE S: TWO L INE PHONE - OP TION 2 Call Handlin g: T alkSwitch exten sions 111 an d 112 are wir ed to a tw o lin e phon e usin g a lin e splitter . When a call is tr ansferr ed to e xtension 111, lin e 1 on th e phon e will sho w as activ e; similarly calls on e xten sion 112 will sho w line 2 as a ctiv e .
C ONNECTING PHONE S: M UL TI-LINE PHONE S Call Handlin g: T alkSwitch exten sions 111, 112, 113, an d 114 are all wir ed to th e f our line phon e . Wh en a call is tran sferred t o exten sion 111, lin e 1 on the ph one will sho w as activ e; similarly calls on e xten sion 112 will sho w line 2 as activ e etc .
C ONNECTING F AXES 1. C hoose a Method to Handle Inc oming F axes Only you can d ecide h ow y ou w ant t o configure y our o ffice . Some solution s will be suited to y our needs , other s w on’t. T ake a look at ea ch option to d ecide what is best for y ou.
? Option 3: Automatic Det ection via the Auto Attendant The A uto A ttendan t m ust an swer all in coming call s with y our pre-r ecord ed m essag e . It will listen f or a CNG ton e to see if th e call is an in coming f ax or a human.
3. DIS TINC TIVE RING F AX DE TECTION 3.1 C onnect T alkSwitc h to the PC, then Open the T alkSwitc h Sof tware Connect T alkSwitch t o your PC and open the T alkSwitch Configuration So ftwar e . F or detail s refer t o the “T alkSwitch Installation and U ser Guid e” .
3.4 Save Settings to T alkSwitc h New settin gs m ust be sav ed t o the T alkSwitch phon e sy stem for th em to tak e effect. Choose ‘Fil e’ then ‘Sav e to T alkSwitch’ . A progr ess bar will sho w the data e x chang e to th e T alkSwitch unit and sh ould tak e only a few secon ds to compl ete .
4. Automatic Det ection via the Auto Attendant This setting may chan ge th e way in comin g calls ar e handl ed. All call s mu st be answ ered b y the aut o atten dant.
4. 3 C onfigure Incoming Phone Lines Each in coming tel ephon e lin e has to be set t o answ er incomin g call s usin g one o f th e auto atten da nts. P r esently , only Auto A ttendan t #1 has been configured, so w e will use A uto A ttendan t #1 t o answ er on all lines .
4. 5 C onnect Fax to T alkSwitch Connect th e fax ma chine t o th e back o f the T alkSwitch unit, as sh own bel o w . The connection s shoul d correspon d t o the settin gs ma d e in the so ftwar e .
? ! Step E: T o listen to y our auto atten dant gr eetin g press . Step F: Y ou may f ollo w ad ditional in struction s given b y th e prompt s, an d when y ou ar e don e , han g up. F ailure t o Recor d an A uto A ttendan t will cau se your o ffice phon e to an sw er with no messa ge .
デバイスTalkswitch E3の購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
Talkswitch E3をまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはTalkswitch E3の技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。Talkswitch E3の取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。Talkswitch E3で得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
Talkswitch E3を既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はTalkswitch E3の不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、Talkswitch E3に関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちTalkswitch E3デバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。