TRENDnetメーカーTK-208Kの使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 12
TK-208K User’ s Guide.
T able of Contents English ...................................................................................................... Specifications ............................................................................................ T roubleshooting .
System Requirements Application TK-208K Multi-Language User ’s Guide 2 Sets of KVM & Audio Cables VGA or SVGA Compatible Monitor 6-pin Mini-Din PS/2 Keyboard 6-pin Mini-Din PS/2 Mouse Speakers Microphone Package Content 1.
1. Connect the Monitor to your Switch's Console Port. 3. Use the provided KVM cables to connect your PC to your KVM switch. 2. How to Connect English 2 2.
6. T urn on all connected PC’s. 5. Connect the other end of the Audio cable to the Switch's Audio Port. 4. Connect the other end of the cable to the Switch's PC Port.
T o alternate between computers, you use hot-key commands. Hot-Key Commands A keyboard hot-key command consists of three keystrokes: Hot-Key command = ScrLk + ScrLk + Command key(s) After pressing the ScrLk key , you have 2 seconds to press the ScrLk key again.
Command Hot-Keys Description Quick Reference Sheet for TK-208K Select PC Select Audio/Mic Channel Next higher PC channel Bind PC & Audio/Mic Switching Console Mouse/ Keyboard Reset UnBind PC &.
Computer Connections: 2 Cable Connectors: Console Port Connectors: Keyboard: PS/2 Keyboard 6-pin Mini Din (Female) Mouse: PS/2 Keyboard 6-pin Mini Din (Female) Monitor: VGA HDB 15-pin (Female) Speaker: 3.5mm audio in/out jack Microphone: 3.5mm microphone in/out jack 6 Specifications T o PC: • 1 x 3.
Q1: A1: Q2: A2: Q3: A3: Q4: A4: Q5: A5: Where is the power supply? I did not find one in the box. The TK-208K does not require a power supply . It draws power from your computer's PS/2 connections. As long as your KVM switch is connected to the PS/2 port, it will receive the necessary power to function.
Limited W arranty TRENDnet warrants its products against defects in material and workmanship, under normal use and service, for the following lengths of time from the date of purchase.
W ARRANTIES EXCLUSIVE: IF THE TRENDnet PRODUCT DOES NOT OPERA TE AS W ARRANTED ABOVE, THE CUSTOMER'S SOLE REMEDY SHALL BE, A T TRENDnet'S OPTION, REP AIR OR REPLACEMENT .
Copyright ©2006. All Rights Reserved. TRENDnet. 3 1 35 Kashiwa Street T orr ance, CA 90505 USA T R E N D n e t T e c h n i c a l S u p p o r t Tech Support Hours 24/7 Toll Free Tech Support Contact Telephone: 1(866) 845-3673 Email: support@trendnet.
デバイスTRENDnet TK-208Kの購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
TRENDnet TK-208Kをまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはTRENDnet TK-208Kの技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。TRENDnet TK-208Kの取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。TRENDnet TK-208Kで得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
TRENDnet TK-208Kを既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はTRENDnet TK-208Kの不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、TRENDnet TK-208Kに関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちTRENDnet TK-208Kデバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。