VTechメーカー2121の使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 5
2121 Parts Check List: 1. Handset 2. Base Unit 3. Telephone line cord 4 . Battery 5. Power Adapter 6 . User’s Manual When using your telephone equipment, basic safety precautions should always be followed to reduce the risk of fire,electric shock and injury, including the following: 1 .
Base Unit Features PAGE KEY • Press the PAGE key to page the handset. • Press it second time to cancel a page. • The base will ring the handset for one minute before ending the page automatically. • The handset can also cancel the page by pressing the OFF key.
If you have difficulty operating your phone, the suggestions below should solve the problem. If you still have difficulty after trying these suggestions, In the US call: VTech Communications at 1-800-595-9511 . In Canada Call: VTech Telecommuni-cations Canada Ltd.
3. Repair instructions If this equipment is malfunctioning, it must be unplugged from the modular jack until the problem has been corrected. Repairs to this telephone equipment can only be made by the manufacturer or its authorized agents. For repair procedures, follow the instructions outlined under the Limited Warranty.
Congratulations on your purchase of this VTech product NEED HELP? Our representatives are here to help you with any questions concerning the operation of this product, available accessories, or any other related issues. Call Toll Free: 1-800-595-9511 In Canada, Call: 1-800-267-7377 or visit our website at www.
デバイスVTech 2121の購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
VTech 2121をまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはVTech 2121の技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。VTech 2121の取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。VTech 2121で得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
VTech 2121を既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はVTech 2121の不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、VTech 2121に関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちVTech 2121デバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。