Warner Telecom GroupメーカーTelephone & Voicemailの使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 6
12 1 T elephone & V oicemail Quick Reference Guide For Questions on Your Telephone or Voicemail Call : Valeri e Youn g Warner Telecom Group 206-575-4200 Ext.
2 Entering Names When entering na mes, use dial pad keys to enter l etters. F or example, pre ss the di git 2 key once for A, twice for B, three times for C, etc.
10 Setting Up Messag e N otifi cation Message not ific at ion all ows a user to be notifi ed of their mes s ages even when they are out of the office. Users can be notified at up to three differ- ent numbers.
4 Last Number Dia l To Preview the Last Number You Dial ed: With handset down Press LND Key Number will appear on di s play Use K ey in displa y to s croll Lift handset or press SPK to di al number To.
8 Acce ssing V oicemail From Your Telephone: Press MS G Key You will be asked for your security code Default S ecuri ty Code is 1234 From An other Teleph one In the O ffice : Dial Voi ce Mail Extensio.
6 DND DND permits you to work at your desk without int errup ti ons f rom the phone. Press DND Key Dial DND Option code: Ringing T one Adjus t You can custo mize the way internal a nd external calls r.
デバイスWarner Telecom Group Telephone & Voicemailの購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
Warner Telecom Group Telephone & Voicemailをまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはWarner Telecom Group Telephone & Voicemailの技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。Warner Telecom Group Telephone & Voicemailの取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。Warner Telecom Group Telephone & Voicemailで得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
Warner Telecom Group Telephone & Voicemailを既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はWarner Telecom Group Telephone & Voicemailの不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、Warner Telecom Group Telephone & Voicemailに関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちWarner Telecom Group Telephone & Voicemailデバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。