Well Traveled LivingメーカーUrnの使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 5
Urn Fire Pit 30 " ** Save these instructions for future reference.** ***IMPORTANT NOTICE*** -Do NOT r eturn to place of purchase For customer service and warranty issues contact our Toll Free Hotline at: (886)-985-7877 OR Email: cservice@welltraveled.
4 1 Parts List 1 Handle 2 Spark Guard 3 Bottom Bowl 4 Wood Grate 5 Frame (4) 6 Base 7 T ool Exploded View 3 6 7 2 Hardware A Screw M4x8 8 pcs B Screw M5x20 4 pcs C Nut M6 1 pc 2 Tools Required for Ass.
Assembly Instructions 2 Assemble Frame A x 8 1 For Easiest Assembly: • T o avoid losing any small components or hardware, assemble your product on a hard level surface that does not have cracks or openings. • Clear an area large enough to layout all components and hardware.
Assembly Instructions 5 Place Bowl, Wood Grid, Spark Guard Lighting 1. Make sure there is only a small amount of ash in the bottom of the bowl. 2. Place a layer of dry kindling or a natural firestarter onto the center of the grate.
1 YEAR LIMITED WARRANTY – Custom ers in the Continental US All components are warranted fo r a period of 1 y ear after dat e of purchase by th e original ow ner agains t defects in materials and workmanshi p under normal use. This warrant y does NOT cover no rmal wear and weathering, assembly and/or maintenance OR use in a commercial application.
デバイスWell Traveled Living Urnの購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
Well Traveled Living Urnをまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはWell Traveled Living Urnの技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。Well Traveled Living Urnの取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。Well Traveled Living Urnで得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
Well Traveled Living Urnを既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はWell Traveled Living Urnの不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、Well Traveled Living Urnに関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちWell Traveled Living Urnデバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。