BTメーカーDecor 100の使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 6
Use r fr i e n dl y Gu id e Decor 100.
Decor 100 A B C 2 1 D E F 3 J K L 5 G H I 4 M N O 6 T U V 8 P Q R S 7 W X Y Z 9 0 ✱ Quickdial Recall Redial Store Recall button For use with PBXs and Select Ser vices.
2 The ringer volume switch is located on the underside of your Decor 100 and ef fects the volume at which your phone rings. There ar e two settings: HI A loud ring; your Decor 100 is preset to this position. LOW A quiet ring. Y ou r De c or 1 0 0 is n o w r e a dy fo r us e .
3 Lift the handset. Press the STORE button. Dial the phone number to be stored. Press the STORE button. Press the 0 - 9 keypad button under which you want to store the number . The phone number is now stored. Repeat these steps for any other numbers you want to store, using a dif fer ent 0 - 9 location code for each one.
4 Enter the remaining par t of the phone number . The phone number is dialled automatically with a pause of around one second inser ted. This button signals a time break r ecall . If you are connected to a PBX (Private Branch Exchange), contact your PBX supplier for fur ther infor mation.
5 Off ic es i n Eu ro p e , N or t h Ame r ic a, J a p a n a nd As ia Pac if ic . The Telecommunications ser vices described in this publication are subject to availability and may be modified from time to time. Ser vices and equipment ar e provided subject to British Telecommunications plc’s respective standard conditions of contract.
デバイスBT Decor 100の購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
BT Decor 100をまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはBT Decor 100の技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。BT Decor 100の取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。BT Decor 100で得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
BT Decor 100を既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はBT Decor 100の不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、BT Decor 100に関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちBT Decor 100デバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。