DacorメーカーWine Steward/Beverage Coolerの使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 12
NOTES: Contains helpful hints and tips. W ARNINGS: Must be followed carefully to avoid personal injury or damage. IMPORT ANT INFORMA TION • Operating Instructions • Care and Cleaning Instructions • Safety Tips SAFETY IS EVER YONE’S RESPONSIBILITY .
Dear DACOR Consumer , Congratulations! Y ou have purchased the very latest in kitchen appliances. Y our new DACOR product offers features, styling and performance not found in any other appliance. Please read this manual before operating your new appliance.
1 This Use & Care Manual is designed to enable you to properly operate and maintain your new Dacor appliance. Please keep this manual handy for easy access and quick reference. Additional information may be requested by e-mailing, writing or phoning the DACOR Customer Service Department.
2 The operating temperatures of the appliance range from the low forties to the mid fifties. Do not install the appliance where the temperature will go below 55°F (13°C) or above 90°F (32°C). NOTES: As with any refrigeration product, there is a slight temperature variance at different locations within the cabinet.
3 The full extension drawer fronts on the beverage cooler are unfinished maple wood. During use, oil from hands may accumulate and stain the wood. • The drawer fronts may be stained and sealed to match adjacent cabinetry . The tinted glass will make the stained wood appear darker.
4 Unnecessary service calls may be expensive, frustrating and time consuming. Before you call for service, please review the potential problems, possible causes and remedies shown in the table below. T roubleshooting Guide T roubleshooting Problem 1. Appliance Does Not Operate 2.
5 Problem 10. Hot Air From Bottom of Appliance 1 1. Appliance Never Shuts Off But T emperatures Are OK Possible Cause Normal air flow cooling motor . In the refrigeration process, it is normal that heat be expelled in the area under the appliance. Some floor coverings are sensitive and will discolor at these safe and normal temperatures.
6 Notes.
7 Notes.
8 Notes.
NO POST AGE NECESSAR Y IF MAILED IN THE UNITED ST A TES A TTN: W ARRANTY PROCESSING DEPT DACOR 1440 BRIDGEGA TE DR STE 200 PO BOX 6532 DIAMOND BAR CA 91765-9861 BUSINESS REPL Y MAIL PERMIT NO.
Web Site: www .dacor.com For a Dealer/Service: (800) 772-7778 Corporate Phone: (800) 793-0093 W ARRANTY INFORMA TION IMPORT ANT : Y our warranty for this product CANNOT BE ACTIV A TED until this form has been returned to Dacor . If you have purchased more than one Dacor product, Please return all forms in one envelope.
デバイスDacor Wine Steward/Beverage Coolerの購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
Dacor Wine Steward/Beverage Coolerをまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはDacor Wine Steward/Beverage Coolerの技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。Dacor Wine Steward/Beverage Coolerの取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。Dacor Wine Steward/Beverage Coolerで得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
Dacor Wine Steward/Beverage Coolerを既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はDacor Wine Steward/Beverage Coolerの不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、Dacor Wine Steward/Beverage Coolerに関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちDacor Wine Steward/Beverage Coolerデバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。