Anchor AudioメーカーPRO-540/4Sの使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 5
MADE IN USA TWO YEAR WARRANTY P ro Link 500™ Wire les s I nt e rcom O w ne rs M anu al For System Setup & Operation Videos Visit Our Website: www .
MADE IN USA TWO YEAR WARRANTY P ro Link 500™ Wire les s I nt e rcom O w ne rs M anu al For System Setup & Operation Videos Visit Our Website: www .anchoraudio.com 2 RECHARGEABLE BA TTERIES ProLink 500 belt packs include three “AA ” rechargeable batteries and AC gang charger .
MADE IN USA TWO YEAR WARRANTY P ro Link 500™ Wire les s I nt e rcom O w ne rs M anu al For System Setup & Operation Videos Visit Our Website: www .anchoraudio.com 3 BASIC SETUP AND OPERA TION 1. Charge the batteries 5-6 hours. Note: Belt packs operate about ten to twelve hours of continuous use per charge.
MADE IN USA TWO YEAR WARRANTY P ro Link 500™ Wire les s I nt e rcom O w ne rs M anu al For System Setup & Operation Videos Visit Our Website: www .anchoraudio.com 4 FREQUENTL Y ASKED QUESTIONS Can I use my own headset? Y es. The ProLink 500 is designed to work with dynamic microphone elements.
MADE IN USA TWO YEAR WARRANTY P ro Link 500™ Wire les s I nt e rcom O w ne rs M anu al For System Setup & Operation Videos Visit Our Website: www .anchoraudio.com ANCHOR AUDIO CUSTOMER SERVICE 800.262.4671 FOR ADDITIONAL INFORMA TION visit www .
デバイスAnchor Audio PRO-540/4Sの購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
Anchor Audio PRO-540/4Sをまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはAnchor Audio PRO-540/4Sの技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。Anchor Audio PRO-540/4Sの取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。Anchor Audio PRO-540/4Sで得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
Anchor Audio PRO-540/4Sを既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はAnchor Audio PRO-540/4Sの不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、Anchor Audio PRO-540/4Sに関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちAnchor Audio PRO-540/4Sデバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。