Lucent Technologiesメーカー8410の使用説明書/サービス説明書
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1 DEFINITY ® Enterprise Communications Server (ECS) Release 5 8410 V oice T erminal Quick Reference 555-230-764 Comcode 107672974 Refer to th e proce dures on this card to use the featur es on yo ur 8410 vo ice termi nal. The f eatures here are listed in alpha betical o rder .
2 4 Dial o utside n umber , extension, or featu re access code y ou want to s tore (up to 24 digits ). 5 Press . 6 Repea t Steps 3 th rough 5 to program ad dition al buttons . 7 Hang u p. T o place a n AD call 1 Pick up handset or press . 2 Pres s selec ted AD bu tton .
3 T o automatica lly place another c all to an extension that was busy or did n ot answer 1 During ca ll atte mpt, pres s softke y below AutCB (for disp lay u sers) or Press . 2 Hang u p. • Y ou he ar a 3-burs t priority ring when both you and the calle d extensi on are idl e.
4 T o temporarily redirect all ca lls to an ex tension or outs ide num b er 1 Press so ftke y belo w CFr wd (for display use rs) or Press or Dial Call Fo rward acces s code _ ______. 2 Dial e xtensio n or numbe r wher e calls will be se nt. 3 Hang u p.
5 T o add anoth er party to a ca ll (for a total o f up to 6 parti es) 1 Press . 2 Dial n umber of n ew party an d wait for an swer . 3 Pres s agai n . 4 Repea t Steps 1 thro ugh 3 for ad ditional conferenc e conne cti ons. T o add a ca ll you have put on hold to another c all to wh ich you are c onnecte d 1 Press .
6 . T o put a cal l on hold 1 Press . T o answe r a new call while active on a nother 1 Press . 2 Press c all appea rance of incomi ng call. T o return to hel d call 1 Press c all appea rance of h eld ca ll.
7 . NOTE: Y ou can use this feature on ly if the Reset Spkr label ap pears under the button. T o adjust the speakerpho ne to the surroun ding room acous tics 1 While on- hook, pr es s and th en pr e ss .
8 T o send all calls (exce pt priority c alls) to cov erage 1 While o n-hook, pre ss softk ey below SAC (for disp lay u sers) or Press or Dial Send All Calls access code ___ ____. T o cancel Send All Calls 1 While o n-hook, pre ss softk ey below SAC (for disp lay u sers) or Press or Dial Send All Calls ca ncel cod e _______ .
9 T o end a sp eakerphone c all 1 Press again to ha ng up. NOTE: With a DE FINITY G3V3 o r later , if the person you are talking wi th hang s up firs t, the cal l will be discon nected. I f you p ress , you will get dial tone. T o see number s tored on an AD but ton 1 Press th e softkey be low View (for dis play user s ) or Press .
10 T o se e el aps ed ti me 1 T o star t timer , press and the softke y below Tim er ( for di spl ay us ers ) or Press . 2 T o stop ti mer , press and the softkey below Tim er or Press ag ai n. T o send pres ent call to a nother extensi on or outs ide num b er 1 Press .
デバイスLucent Technologies 8410の購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
Lucent Technologies 8410をまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはLucent Technologies 8410の技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。Lucent Technologies 8410の取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。Lucent Technologies 8410で得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
Lucent Technologies 8410を既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はLucent Technologies 8410の不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、Lucent Technologies 8410に関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちLucent Technologies 8410デバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。