Lucent TechnologiesメーカーVoice Terminal 8410の使用説明書/サービス説明書
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1 DEFINITY ® Enterprise Communications Server (ECS) Release 5 8410 V oice T erminal Quick Reference 555-230-764 Comcode 107672974 Refer t o the proce dures on this card to use the featu res on yo ur 8410 vo ice te rminal. Th e features here are listed in alpha betica l order .
2 4 Dial o utside n umber , ex tension, or feature a ccess code y ou want to store (up to 24 dig its). 5 Press . 6 Repea t Steps 3 through 5 to program addition al butto ns. 7 Hang u p. T o plac e an AD ca ll 1 Pick up hands et or press . 2 Pres s sel ected AD bu tton .
3 T o automatica lly place another call to an ex tension that was busy or d id not answ er 1 During call atte mpt, pr ess soft key belo w AutCB (for di splay u sers) or Press . 2 Hang u p. • Y o u hear a 3-b urst priority ring when both you and the calle d extensi on are idle.
4 T o temporarily redirect all ca lls to an ex tension or out s ide num ber 1 Pres s softke y belo w CFrwd (for display use rs) or Press or Dial Call Fo rward acc ess code _ _____ _. 2 Dial e xtensio n or num ber whe re calls will be sent. 3 Hang u p.
5 T o add anoth er party to a call (for a to tal of up to 6 part ies) 1 Press . 2 Dial n umber of n ew party an d wait fo r answer . 3 Pres s agai n. 4 Repea t Steps 1 thro ugh 3 f or addition al confer ence conn ecti ons. T o add a ca ll you have put on ho ld to another c all to wh ich you ar e connecte d 1 Press .
6 . T o put a cal l on hold 1 Press . T o answe r a new call while active on another 1 Press . 2 Press call ap pearance o f incomi ng ca ll. T o return to hel d call 1 Press c all appea rance o f held ca ll.
7 . NOTE: Y ou c an use t his feature only if the Reset Spkr label appears under the butto n. T o adjust the speak erphone to the surrounding room a coustics 1 Whi le on- hoo k, pr ess and th en pre ss .
8 T o send all calls (e xcept prior ity calls) to coverage 1 Whil e on-hook , press softk ey below SAC (for di splay u sers) or Press or Dial Send All Calls access code ___ ____. T o cancel Send All Call s 1 Whil e on-hook , press softk ey below SAC (for di splay u sers) or Press or Dial Send All Calls cancel cod e ____ ___.
9 T o end a sp eakerpho ne call 1 Press agai n to hang up. NOTE: With a DEFINITY G3V3 o r later , if the pers on you are talking w ith hang s up firs t, the cal l will be dis connecte d. If yo u press , you wi ll get dia l tone . T o see num ber stored on a n AD button 1 Press th e softkey be low Vie w (fo r dis play user s ) or Press .
10 T o see e l aps ed ti me 1 T o star t timer , press a nd the sof tkey bel ow Tim er (for di spl ay us ers) or Press . 2 T o stop timer , press and the so ftkey bel ow Tim er or Press again . T o send pres ent call to a nother extensi on or out s ide num ber 1 Press .
デバイスLucent Technologies Voice Terminal 8410の購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
Lucent Technologies Voice Terminal 8410をまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはLucent Technologies Voice Terminal 8410の技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。Lucent Technologies Voice Terminal 8410の取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。Lucent Technologies Voice Terminal 8410で得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
Lucent Technologies Voice Terminal 8410を既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はLucent Technologies Voice Terminal 8410の不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、Lucent Technologies Voice Terminal 8410に関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちLucent Technologies Voice Terminal 8410デバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。