Lucent TechnologiesメーカーVoice Terminal 8434DXの使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 10
1 DEFINITY ® Enterprise C ommunications Server (ECS) Release 5 8434DX Voice Terminal Qu ick Refe rence 555-230-857 Comcode 107 672982 Refer t o the pr ocedu res on this card to use the featu res on your 8 434DX voice te rminal . The f eatur es here are lis ted in alphabet ica l order .
2 4 Dial o utsid e num ber, ex tension, o r fe ature ac cess code y ou want to store (up to 24 dig its). NOTE: You ma y be ab le to u se the so ftkeys to ad d spec ial fu nct ion s s uch a s P a us e, Ma rk , Wa it , or Suppre ss into the telephon e number s programme d on the AD b utton.
3 NOTE: An Enhan ced Li st ma y als o be avai lable . 2 Dial d esire d list item ( 1, 2, 3. .. ). To a utomatically place another c all to an e xtension that was busy or d id not an swer 1 During call attemp t, pres s soft key b elow AutCB (if s hown on the displ ay) or Press .
4 To talk privately with a c oworker a fter answering a redirect ed call 1 Press . • Call is put on hol d. 2 Press the softk ey below Cn sl t (if sh ow n o n th e disp lay ) or Press or Dial cow orker’s ex tensi on 3 Dis c u ss call , if a pp rop ri at e .
5 To retr ieve a parked call from any ext ension. 1 Dial A nswe r Back acces s code ______ _. 2 Dial e xtens ion whe re call i s parked. To an swer a call pla ced to a member of your picku p group 1 Press softkey below CPk Up (if sh own on the disp lay ) or Press or Dial Call Pic kup acc ess cod e _______ _.
6 NOTE: If you want to c all th e disp layed number, pres s (if av ailab le), or p ress and then di al the number us ing th e dial pad. When you are r eady to le ave D isplay or Softkey Mode and return to Norm al (call- handling) Mode 1 Press . To put a call on ho ld 1 Press .
7 To ca ncel a L eave W ord Calling messag e 1 Press the softk ey below Cn LW C (i f shown on the disp lay ) or Press or Dial Leave Word C alling c ance l code _____ __.
8 3 To s et your se lected ringi ng pattern: if y our 8434D X has a button , press when y ou he ar the des i red ringing p attern; if y our 8434D X has a button, d on’t press any more. You will hear the sel ected ringin g patte rn two more t imes, and th en it will be aut om a tica lly save d.
9 To prev ent the o ther party fro m hearing you 1 Press . • Red M ute light goe s on. 2 Press a gain to resum e talkin g to party. • Red M ute light goe s off. To ch ange from speakerphone to handset 1 Pick up hands et and talk. To ch ange from handset to speakerph one 1 Press .
10 To se e time and d ate 1 Press softkey below TmDa y (if sh own on t he disp lay ) or Press . To se e elaps ed time 1 To s tart timer, p ress and th e softkey bel ow Timer (if show n on the dis pl ay) or Press . 2 To s top timer, press and th e softkey bel ow Timer or Press agai n.
デバイスLucent Technologies Voice Terminal 8434DXの購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
Lucent Technologies Voice Terminal 8434DXをまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはLucent Technologies Voice Terminal 8434DXの技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。Lucent Technologies Voice Terminal 8434DXの取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。Lucent Technologies Voice Terminal 8434DXで得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
Lucent Technologies Voice Terminal 8434DXを既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はLucent Technologies Voice Terminal 8434DXの不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、Lucent Technologies Voice Terminal 8434DXに関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちLucent Technologies Voice Terminal 8434DXデバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。