PelcoメーカーWS5000の使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 8
Video Security System ® Endura ™ WS5000 Software Recovery Instructions C1677M (7/05).
2 C1677M (7/05) This document describes how to restore the WS5000 software or the Windows ® XP operating system in the event that either of these becomes corrupted. The procedures contained in this document will restore the WS5000 software and the Windows XP operating system back to their original factory default settings.
C1677M (7/05) 3 Recovering the WS5000 Software Follow these instructions if Microsoft Windows is still operable on the workstation but the WS5000 software fails to start properly . 1. If you are logged on as a user , close all programs and log out. NOTE: It is not enough to switch users to the WS5050 Administrator .
4 C1677M (7/05) Recovering the Windows Operating System from the Boot Image Y ou must restart the workstation in Recovery Mode if you want to restore the operating system from the boot image. If Windows will still start but is damaged, you can follow the first set of steps below .
C1677M (7/05) 5 Recovering the System from a Recovery DVD If the operating system software on the disk drive is so badly damaged that you cannot restore it directly from the drive, follow these instructions to restore the operating system from the recovery DVD you received with the WS5050 workstation.
6 C1677M (7/05) To activate Windows XP for a proxy server: a. From the Windows Start menu, select Control Panel. b. Double-click Internet Options, and then open the Connections tab. c. Under Proxy Server , check the box for “Use a proxy server for your LAN,” and then enter the IP address and port number .
PRODUCT WARRANTY AND RETURN INFORMA TION WARRANTY Pelco will repair or replace, without charge, any merchandise proved defective in material or workmanship for a period of one year after the date of shipment. Exceptions to this warranty are as noted below: • Five years on FT/FR8000 Series fiber optic products.
W orldwide Headquarters 3500 Pelco W ay Clovis, California 93612 USA USA & Canada T el: 800/289-9100 Fax: 800/289-9150 International T el: 1-559/292-1981 Fax: 1-559/348-1120 www .
デバイスPelco WS5000の購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
Pelco WS5000をまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはPelco WS5000の技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。Pelco WS5000の取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。Pelco WS5000で得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
Pelco WS5000を既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はPelco WS5000の不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、Pelco WS5000に関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちPelco WS5000デバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。