Revolabsメーカー500 PBXの使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 6
Technica l Note Revisi on 1.0 1 | Page FLX – VoIP Registering wi th Avaya IP Of fice 500 Date: April 5 th , 2012 This techni cal note g ives a detailed des cription on h ow to regis ter a Re vol abs FLX co nference pho ne with Avaya IP Office 500 PBX .
FLX & Avay a IP Offi ce 500 Technical Note 2 | Page 3. On the User tab en ter Name, E xtension, and Locale. (You must select Locale in orde r for Transfer to work properly. ) 4. On the Telephony tab select the S uperv isor Settings tab. Ent er a numeri c password in the Login Co de field.
FLX & Avay a IP Offi ce 500 Technical Note 3 | Page 6. Click O K. When pr ompted t o create a ne w VoIP extension, choose SI P Extension . 7. Click the disk on the toolbar to save settin gs.
FLX & Avay a IP Offi ce 500 Technical Note 4 | Page Registe ring the FLX with the Avaya IP Office Please us e the FLX web UI to reg ister the F LX with th e Avaya IP Office . 1. IP addres s of the FLX. a. If you are using DHCP in y our environment, the FLX automatically r eceives an IP address.
FLX & Avay a IP Offi ce 500 Technical Note 5 | Page 5. Press “Save”. You will see the following screen. 6. On the l eft, selec t “ Transport ”.
FLX & Avay a IP Offi ce 500 Technical Note 6 | Page 8. Press “Sa ve”. 9. On the l eft side sel ect “Res tart”, and cl ick on the “Resta rt” button. Your FLX phone will rest art. You can close th e Web b rowser. If registr ation is s uccessful, the handset will show the user ID at the t op of the ho me screen.
デバイスRevolabs 500 PBXの購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
Revolabs 500 PBXをまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはRevolabs 500 PBXの技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。Revolabs 500 PBXの取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。Revolabs 500 PBXで得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
Revolabs 500 PBXを既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はRevolabs 500 PBXの不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、Revolabs 500 PBXに関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちRevolabs 500 PBXデバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。