Addonics TechnologiesメーカーHD9SITDRHSの使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 10
T echnical Support If you need any assistance to get your unit functioning properly , please have your product information ready and contact Addonics T echnical Support at: Hours: 8:30 am - 6:00 pm PST Phone: 408-453-6212 Email: http://www .addonics.com/support/query/ v3.
www .addonics.com T echnical Support (M-F 8:30am - 6:0 0pm PST) Phone: 408-453-621 2 Email: www .addonics.com/support/query/ Drive InstallationGuide Step 1 Use a Philips screwdriver to turn the cover securing screw clockwise into the "OPEN" position.
www .addonics.com T echnical Support (M-F 8:30am - 6:0 0pm PST) Phone: 408-453-621 2 Email: www .addonics.com/support/query/ For IDE Drive Note: Configure your IDE hard drive as Master device Connect the 4-Pin Molex cable to the power connector on the IDE hard drive.
www .addonics.com T echnical Support (M-F 8:30am - 6:0 0pm PST) Phone: 408-453-621 2 Email: www .addonics.com/support/query/ C onn ect ing t h e Pow er Ca bl e a nd Pow er ing O n a . Connec t t he power cord provided f rom t he wall ou t le t t o t he bac k o f t he t owe r .
www .addonics.com T echnical Support (M-F 8:30am - 6:0 0pm PST) Phone: 408-453-621 2 Email: www .addonics.com/support/query/ Main Menu 1. Copy HDD Scans the ports, then copies from the source to any targets found. 2. Async Copy HDD Scans the ports, then copies from the source to any targets found.
www .addonics.com T echnical Support (M-F 8:30am - 6:0 0pm PST) Phone: 408-453-621 2 Email: www .addonics.com/support/query/ 5. PreScan Source Reads all blocks on the source drive to confirm no I/O errors are encoun- tered. 6. ReScan BUS Manually scans all ports and reports how many units were found.
www .addonics.com T echnical Support (M-F 8:30am - 6:0 0pm PST) Phone: 408-453-621 2 Email: www .addonics.com/support/query/ Setup options 10-1. Language Use this option to select the language of the system, currently only Eng- lish is supported. 10-2.
www .addonics.com T echnical Support (M-F 8:30am - 6:0 0pm PST) Phone: 408-453-621 2 Email: www .addonics.com/support/query/ 10-9. Auto Start Drive When source drive is present, inserting a target drive will cause copy process to begin automatically .
www .addonics.com T echnical Support (M-F 8:30am - 6:0 0pm PST) Phone: 408-453-621 2 Email: www .addonics.com/support/query/ 12-03. Compare Firmware Used to confirm correct firmware. Connect a drive formatted as F A T containing one partition with the firmware file in the root directory .
www .addonics.com Phone: 408-573-8580 Fax: 408-573-8588 Email: http://www .addonics.com/sales/query/ CONT ACT US.
デバイスAddonics Technologies HD9SITDRHSの購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
Addonics Technologies HD9SITDRHSをまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはAddonics Technologies HD9SITDRHSの技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。Addonics Technologies HD9SITDRHSの取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。Addonics Technologies HD9SITDRHSで得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
Addonics Technologies HD9SITDRHSを既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はAddonics Technologies HD9SITDRHSの不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、Addonics Technologies HD9SITDRHSに関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちAddonics Technologies HD9SITDRHSデバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。