Canonメーカー2.2の使用説明書/サービス説明書
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P rint Ser v er Appliance V ersion 2.2 Easily manage your or ganization ’ s network printing with the Canon Print Server Appliance. The Canon Print Server Appliance (PSA) is a W indows ® 2003 turnkey server appliance designed to easily manage any organization ’ s network printing.
Simply plug the PSA into your serv er rack. Setup is auto- matic so it’ s r eady to use. 1U Auto Appliance Setup Standard Configuration Most enterprise Information T echnology (IT) groups rely on general purpose servers for their printing needs .
Highlights Auto Appliance Setup Simply plug the PSA into your network. That’ s it —setup is automatically done and the device is ready for use. Auto Printer Queue Creation and Sharing The PSA auto.
Audience IT Managers who utiliz e network printing will benefit from the Canon Print Server Appliance’ s ability to optimally manage those printing r esour ces and increase ov erall e f f iciency . designated as the failov er unit. The failo ver unit will automatically monitor the health of the other PSA units.
S pecifications *The Canon PSA’ s administration functions are not accessible from Windows 98/Me. Operating System Windows 2003 SAK 3 . 0 V ersion Additional Services Automatic device discovery , au.
The Canon Enterprise Services Platform ( ESP ) r epresents a family of pr oducts and ser vices designed to dramatically impro ve the way an organization manages and utilizes its network printing.
デバイスCanon 2.2の購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
Canon 2.2をまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはCanon 2.2の技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。Canon 2.2の取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。Canon 2.2で得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
Canon 2.2を既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はCanon 2.2の不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、Canon 2.2に関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちCanon 2.2デバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。