AEGメーカー102 Dの使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 20
102 D Cooker Hood Installation and Operating Instructions.
2 Contents Drawings ............................................................................. 3-4 General ................................................................................... 5 Notes prior to installation ...........................
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
14 What to do if If your appliance fails to work properly please carry out the following checks. Symptom Solution The cooker hood will not start... Check that: The hood is connected to the electricity supply. Check that the fan speed control is set to 1, 2 or 3.
15 Service and spare par ts In the event of your appliance requiring service, or if you wish to purchase spare parts, contact your local AEG Service Force Centre by telephoning 08705 929 929 Y our call will be automatically routed to the Service Centre covering your post code area.
16 Guarantee conditions Guarantee Conditions AEG offer the following guarantee to the first purchaser of this appliance. 1. The guarantee is valid for 12 months commencing when the appliance is handed over to the first retail purchaser , which must be verified by purchase invoice or similar documentation.
17 Before you move please contact your nearest Customer Care Centre, listed below, to give them details of your new home.They will then ensure that the local Service Organisation is aware of your move and able to look after you and your appliances.
18.
19.
AEG Hausgeräte GmbH Postfach 1036 D-90327 Nürnberg http://www .aeg.hausgeraete.de © Copyright by AEG LI1ZGA Ed. 05/02.
デバイスAEG 102 Dの購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
AEG 102 Dをまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはAEG 102 Dの技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。AEG 102 Dの取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。AEG 102 Dで得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
AEG 102 Dを既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はAEG 102 Dの不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、AEG 102 Dに関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちAEG 102 Dデバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。