KTMメーカーDUAL SPORT KIT INSTALLATION MANUALの使用説明書/サービス説明書
ページ先へ移動 of 10
’04-‘05 KTM 450/525 EXC & MXC DUAL SPORT KIT INSTALLATION MANUAL 1. Get a degree in Mechanical and Elec trical Engineering. (kidding) 2. Remove the seat and fuel tank. Unplug and remove the kill button and its wiring. 3. EXC – Unplug and remove the headlight.
failure to do it correctly will make the brake inoperable. Remove the stock banjo bolt and replac e with the hydraulic switch as shown. Make sure to install the copper crush washer from the stock bolt under the switch (Photo 2). Torque to 25 lbs. Photo 3 Bleeding the Brake: (do not begin this process unless you have a fresh can of brake fluid.
9. Rear Turn Signal Installation: Looking at the inside edge of the taillight, locate the slightly raised “guides” on each side (see Photo 5). These are where the rear turn signals will mount on the taillight. Mark the center of these guides with an awl and drill a 13/32” hole through the center of each one.
Attach one of the two wires (doesn’t matter which) from the left turn signal to the white wire from the gray cable. • • Photo 8 MXC Taillight Mounting Hardw are Locations Attach the two remaining wires from the turn signals to the black double-female connector from the gray cable.
Photo 14 Photo 12 13. Front Turn - Signal Installation: Mount the front turn-signal mounting bracket to the upper triple- clamp as shown in Photo 12. Mount the front turn- signals to this bracket. EXC’s use the existing bolts to mount this bracket. MXC’s use the two 6x12mm bolts found in the parts bag to mount this bracket.
17. Kill Wire Extension Installation: Locate the black/white and green two- wire extension in the dual-sport kit par ts bag. It has a ring terminal and female connector on one end and two females on the other. Secure the ring-terminal to the ground bolt under the fuel tank (same bolt the stock kill button was removed from in step 3.
19. Mid-Harness Connections: You will now make all the necessary wiring connections under the fuel tank and seat. Under the fuel tank, locate the unused white 2-wire connector from the stock wiring harness (see Photo 14.) It may be bundled up in the stock wiring.
The switch panel in this kit controls all the lighting functions in one compact package. Using the lighti ng selector, push the switch to the second position. The rear taillight should come on. Test t he brake-light. Test the turn signals. Honk the horn (unless its after 11 PM!).
off the road. Make sure all the silicone rubber connector boots and the connectors are pushed firmly together and no bare metal is exposed. TROUBLESHOOTING Nothing happens when you turn the power switch on: • • • • • • • • • • Fuse is blown.
Baja Designs 185 Bosstick Blvd. San Marcos, California 92069 760.560.2252 www.bajadesigns.com.
デバイスKTM DUAL SPORT KIT INSTALLATION MANUALの購入後に(又は購入する前であっても)重要なポイントは、説明書をよく読むことです。その単純な理由はいくつかあります:
KTM DUAL SPORT KIT INSTALLATION MANUALをまだ購入していないなら、この製品の基本情報を理解する良い機会です。まずは上にある説明書の最初のページをご覧ください。そこにはKTM DUAL SPORT KIT INSTALLATION MANUALの技術情報の概要が記載されているはずです。デバイスがあなたのニーズを満たすかどうかは、ここで確認しましょう。KTM DUAL SPORT KIT INSTALLATION MANUALの取扱説明書の次のページをよく読むことにより、製品の全機能やその取り扱いに関する情報を知ることができます。KTM DUAL SPORT KIT INSTALLATION MANUALで得られた情報は、きっとあなたの購入の決断を手助けしてくれることでしょう。
KTM DUAL SPORT KIT INSTALLATION MANUALを既にお持ちだが、まだ読んでいない場合は、上記の理由によりそれを行うべきです。そうすることにより機能を適切に使用しているか、又はKTM DUAL SPORT KIT INSTALLATION MANUALの不適切な取り扱いによりその寿命を短くする危険を犯していないかどうかを知ることができます。
ですが、ユーザガイドが果たす重要な役割の一つは、KTM DUAL SPORT KIT INSTALLATION MANUALに関する問題の解決を支援することです。そこにはほとんどの場合、トラブルシューティング、すなわちKTM DUAL SPORT KIT INSTALLATION MANUALデバイスで最もよく起こりうる故障・不良とそれらの対処法についてのアドバイスを見つけることができるはずです。たとえ問題を解決できなかった場合でも、説明書にはカスタマー・サービスセンター又は最寄りのサービスセンターへの問い合わせ先等、次の対処法についての指示があるはずです。